شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

کدومشونو بخوریممممم؟

1391/9/23 18:08
نویسنده : مامان سوده
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ft3jhlvvcsheh0guetc4 پوسترهای گرافیکی ویژه شب یلدا

 

 

به نظر شما کدومشون شیرین ترنددددد!!!!!!!!!!!!! کدومشونو شب یلدا بخوریممممم!!(وایییییییییی من که عکس اولی رو بیشتر دوست دارم و همونو میخورم!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني مسافر كوچولو
23 آذر 91 18:16
سلام
پسر ناز نازي بخوري بهتر ه از لپاش شروع كن


واییییییییییییییییی به به!
هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 19:33
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
علامه کوچولو
24 آذر 91 9:17
به جان خودم من اینجا پیام گذاشته بودم
قرار بود یه قاچ ازون بالایی رو به منم بدین


باشه با هم نصفش میکنیممم!!!!!!!!!
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 15:28
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چه هندونه شیرینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم شماره 1


عزیزم !نوش جونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!
مهرنوش مامان مهزيار
29 آذر 91 13:15
منم اولي رو ميخورم اگه مامانش بزاره


وایییییییییییییییییییی!تازه منم شریک میشم نصفشو من میخورمممممم!