شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک شب سخت

1391/9/21 20:04
نویسنده : مامان سوده
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

سلام همه زندگی من.الهی بمیرم نفسم تو دیشب تا ساعت 5:30 صبح تب و لرز کردی و من هر چی برفن دادم استامینوفن دادم اب شلغم دادم و ختمی دادم و .......همش بی فایده بود مرتب با ختمی پاشویه ات دادم لرز میکردی .بمیرم برات عزیزترینم .امروز صبح کار بودم و نگران از اینکه مبادا در نبودم تب کنی چقدر از خدای مهربون خواستم تبت قطع بشه نفسم .دیشب وقتی اب شلغم و ختمی بهت میدادم چند تا قاشق که میخوردی میگفتی مامان بسه! مامان مرسی!!الهی فدای شیرین زبونی هات بشم که در همه حال خوردنی هستی نفسم.وقتی پاشویه ات میدادم و روی سرت دست میکشیدم چون موهات خیس میشد بدت می امد و میگفتی مامان نکن مو اکه!(یعنی موهام کثیف میشه!)الهی فدای خودت و موهات و تمام وجودت بشم من عزیزترین عزیزها!خدا همیشه به ما لطف داشته عزیزم چون وقتی صبح خواستم برم سر کار تبت پایین امده بود بابایی رو بیدار کردم و گفتم حواسش بهت باشه و اگه ممکنه امروز مغازه نره و مواظبت باشه تا مهدکودک نری و خدا نگرده اتفاقی برات نیافته.بابایی هم خدا خیرش بده تا ساعت ده که شما خواب تشریف داشتی مونده بود خونه و بعد برده بودت بیرون تا کارهاشو انجام بده اما مهد نذاشته بودت دستش درد نکنه به خاطر همکاریش.وقتی ظهر با بابایی امدین دنبالم دیدم صورتت چقدر رنگ پریده است و لبهات خشکه عزیزم کمی هم داغ بود بدن نازنینت.بابایی گفت مرتب تشنه ات بوده و برات اب معدنی خریده ولی باز هم مرتب عطش داشتی .بمیرم برات .خلاصه امروز بعد از ظهر هم تب کردی و الان خوابیدی .هیچی هم به جز یک شیشه شیر نخوردی و میخواهی منو از نگرانی بکشی!دارم برات سوپ درست میکنم انشاالله که بخوری و انشاالله برای وجود نازنینت شفا باشه و دیگه هم تب نکنی .چقدر سرفه های بدی میزنی قربونت برم من .از شدت سرفه رنگ صورتت قرمز میشه و من میمیرم از ناراحتی.امروز مثل بچه ها نشستم و یک عالمه برات گریه کردم!میدونم گریه فایده نداره اما دست خودم نبود من طاقت بیماری تو رو ندارم عزیزم.امیر مهدی گلم بدون تو برای من مثل مسکنی مامانم من همیشه بهت میگم استامینوفن مامان!!چون هر چقدر عصبانی یا ناراحت یا خسته باشم با دیدن صورت ماهت تمام ناراحتی و خستگی من تمام میشه .خدا تو رو از من نگیره عزیزم .خدا تو رو برام نگه داره نازنینم .بدون تو خاکسترم قشنگم .بدون تو میمیرم نفسم.درد و بلات به جون و عمرم الهی گلم .الهی درد و تب از وجود عزیزت دور باشه انشاالله .خدا دلمو شاد کنه با سلامتی تو گل قشنگم.عاشقتم یک دنیا و میبوسمت هزار تا .دلت شاد و تنت سالم و لبت خندان انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

علامه کوچولو
21 آذر 91 20:20



علامه کوچولو
21 آذر 91 20:27
نازززززززززززززززی
کلی دلم گرفت
بعد 6 ماهگی محمدباقر خیلی سعی کردم دنبال یه مهد خوب باشم ولی هر کار کردم دلم راضی نشد الانم تو اداره خیلی شلوغ و وروجک شده
اما خیالم راحته......ولی شرایط شما فرق میکنه و درک میکنم چقدر سخته خدا به پاس همه زحماتی که برا خلق الله میکشی خودش نگهدار عزیز کوچولوت هست من اعتقاد دارم بچه ها فرشته های محافظی دارند که در همه لحظه ها مواظبشونه اینو با تمام وجود در روزهای سخت تنهایی و در غربت محض احساس کردم چه روزهایی که امکان داشت مریض بشه بیفته آسیب ببینه بسوزه و... اما خداروشکر هیچیش نشده
پس عزیزم نگران نباش که خدا خیرا حافظاست


خدا انشاالله نگهدار وجود عزیز امیر مهدی و محمد باقر و همه نی نی ها باشه
علامه کوچولو
21 آذر 91 20:27
چقدر همکاری همسران به زن انرژی و نیرو و انگیزه میده خدا حفظشون کنه


انشاالله
علامه کوچولو
21 آذر 91 20:28
استامینوفن خوشمزه مامان
نبینم گریه مامانی رو زود خوب شو عزیزم


مردم از غصههههههههههههههههه
علامه کوچولو
21 آذر 91 20:29



سپیده
22 آذر 91 13:01
سلام خانم. چند نمونه گذاشتم. امیدوارم پسندت باشه
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنونمممممممممممم
علامه کوچولو
22 آذر 91 14:30
پس کجایین؟


اومدمممممممممممممممممممممممممم
علامه کوچولو
22 آذر 91 21:32
سلام سلام سلام سلام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوش اومدین



علامه کوچولو
22 آذر 91 22:08
انشاءالله که امشب تا صبح راحت راحت بخوابی



مامان علی اکبر
23 آذر 91 1:34
سلام
ای وااااااااای بلا دوره عزیزم
انشاالله زود زود خوب میشه مامانی نگران نباش


سلام ممنونمممممممممممم