شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دلنوشته های تنهایی من

1391/9/20 23:12
نویسنده : مامان سوده
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام تمام هستی من!بمیرم برای تن بیمارت عزیزم.دوباره سرماخوردی نازنینم و عطسه و سرفه میزنی و مرتب میگی درد!دردت به جونم نازنینم .نمیدونم چرا من هر وقت شب کارم تو روز بعد بیمار میشی عزیزم.الهی بمیرم برات عزیزم .منو ببخش که همیشه نمیتونم پیشت باشم عزیزم .منو ببخش که مجبورم بعضی شبها و صبح ها و عصر ها ازت دور باشم .ذره ذره وجودم وقتی که کنارم نیستی تو رو میخواد اما چکار کنم نفسم شغل من هم اینه وقتی بزرگ شدی برات کامل توضیح میدم عزیزم امیدوارم منو ببخشی و درکم کنی .نازنینم دیشب که من سر کار بودم و از تو دور بودم یک نی نی 6 ماهه بیمار من بود من نهایت سعیمو کردم به خوبی ازش مراقبت کنم ببین پسرم مامان نی نی هم دیشب کنارش نبود و من بجای مامانش ازش مراقبت کردم .زندگی اینطوریه دیگه .ما باید برای هم کار کنیم .بعضی شغل ها هم مثل شغل مامان شیفتی و سخته اما تو پسر گلم صبور و عاقلی من مطمینم.الهی بمیرم برای اینکه وقتی سرفه میزنی چقدر اذیت میشی .الهی بمیرم برات عزیزم .دردت به جونم نفسم .بدترین قسمت موضوع اینه که تو هیچی نمیخوری مثلا برات شلغم درست کردم نخوردی سوپ درست کردم نخوردی  اب پرتقال گرفتم نخوردی لیمو شیرین پوست کردم نخوردی و ....من هم همش باید حرص بخورم!تک ستاره درخشان قلبم عاشقتم .زبانم از بیان عشق تو قاصر است .وقتی بیدار میشی و چشم های قشنگتو به دنیا باز میکنی با تمام وجود خدا رو شکر میکنم که تو رو دارم .الهی من بمیرم و تو بیمار نباشی نفسم.دلم میخواد تا وقتی که زنده هستم برای خوشبختیت تلاش کنم و لحظه لحظه عمرمو کنارت باشم اما عزیزم به ناچار باید گاهی از هم دور باشیم و من این لحظه های دوری رو به امید دیدن صورت ماهت تحمل میکنم .وای از اون موقعی که شیفت صبح یا عصر تمام میشه نمیدونی چطوری خودمو به مهدکودکت میرسون تا در اغوش بگیرمت و یا وقتی دارم برای شیفت شبم میرم بیمارستان با این امید ازت دور میشم که وقتی فردا صبح برگشتم پیشت موهامو بگیری تو دستهای کوچکت و شیشه ات رو بگیری و شیر بخوری .عزیزترینم من هر کار هم تو زندگیم برای تو بکنم هرگز نمیتونم انچنان که باید و شایسته وجود نازنین توست قدردان این باشم که تو فرزند نازنین منی . خدا رو هزاران هزار بار شکر میکنم که تو رو به من داده عزیزم.امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم عزیزترینم.هر لفظ زیبایی که بلدم رو برات مینویسم ای کاش کلمات زیبای بیشتری بلد بودم افسوس که زیباترین کلمات در مقابل تو کم میاورند نازنینم.موسیقی عاشقانه زندگی من !زودتر خوب شو و مامان غصه دارتو خوشحال کن .از بیماری تو بیمار و غصه دار میشم عزیزم .با تمام وجود ارزوی پایان یافتن فصل سرما رو دارم چون تو مرتب سرما میخوری عزیزم.انشاالله زودتر بزرگ و مقاوم بشی و همه ویروسها و باکتری ها رو شکست بدی قهرمان مامان.بابا امشب رفته فوتبال و مامان تنهاست دلم بیشتر گرفته تو هم که خوابیدی نفسم و مرتب صدای سرفه هات میاد و قلب منو درد میاره .ای کاش میتونستم درد و بیماری تو رو به جان بخرم .خدایا با تمام وجود از تو میخواهم که امیر مهدی نازنین منو زودتر خوب خوب کنی .خدایا همیشه ازت میخواهم هیچ مادری نگران حال فرزندش نباشه .امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
21 آذر 91 18:23
این دفعه دیگه مطمئنم نوشتی امیر مهدی
الاهی فداش شم رو این سری غلیظ غلیظ براش مینویسم
زود خوب شو پسر گلم باشه


اخر از خنده میمیرم!!!یادم اوردی دوبارهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علامه کوچولو
21 آذر 91 18:24
امیر مهدی نازم شغل مامانی قشنگترین لطیف ترین حساسترین و پر مسئولیت ترین حس زنانه است
قدرشو بدون باشه



علامه کوچولو
21 آذر 91 18:28
نوع حرف زدنتو خیلی خیلی دوست دارم
متن های پر از احساس واژه های عاشقانه ی مادرانه
خوش بحال امیر با این مامان مهربون


عاشقتمممممممممممممممم دوست گلممممممممممم
علامه کوچولو
21 آذر 91 18:29
من مطمئنم امیر در جنگ با ویروس پیروز میشه


انشاالله عزیزم از دعای شما
علامه کوچولو
21 آذر 91 18:30
الاهی امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن