شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تقدیم به محمد باقر گل و مامان عزیزش

1391/9/19 17:27
نویسنده : مامان سوده
395 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

 

سلام شیرین عسلم.من خیلی خوشحالم که میتونم از کارهاو اتفاقات روزانه گل پسرم تو وبلاگش بنویسم و از این طریق با مامانهای دیگه هم اشنا بشم که یکی از این مامانهای گل مامان محمد باقر عزیز است که من مدتیه باهاش اشنا شدم و عاشق صورت ماهش و اسم زیبایش هستم من مطلب امروزمو تقدیم میکنم به این مامانی گل و پسر عزیزش.انشاالله که در پناه صاحب اسم زیبایش باشه .شما هم همینطور شیرین عسل مامان .شما هم انشاالله جزو ملازمین رکاب اقا امام زمان باشی عمر و نفسم.عاشقتم مامانی گلم .

 

دلم کوچک است ولی انقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
19 آذر 91 18:28
سلام عزیزم
ممنون خواهر گلم
بی نهایت شگفت زده شدم
خدا گل پسر نازتونو برات حفظ کنه و بهش چنان بزرگی و شکوهی بده که از وجودش بودنش و موفقیت هاش احساس خوشبختی کنی


سلام عزیزم قابلی نداشتتتتتتتتتتتتتتت شما هم همینطور گلممممممممممممممم.