شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عاشقتم

1391/9/19 3:03
نویسنده : مامان سوده
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته مامان.امروز دو تا دیگه از شیرین زبونیهاتو مینویسم:میگم اسم بابات چیه؟میگی :ممد!(محمد)!میگم اسم مامان چیه میگی :توته!(سوده)!

الهی من به فدای تلفظ شیرین و زیبات بشم عزیز دلم .

از دیروز معلوم بود دل تنگ عزیز جون و خاله شقایقی همش اسمشونو میبردی الهی بمیرم از بس شیفتهای مامان سنگینه کمتر فرصت میشه ببرمت اونجا نفسم.مرتب هم یاد نیما پسر خاله خوشگلت میکردی و میگفتی نیما نیما !!!

امروز عکستو نشون خانم دکتر قهرمان دکتر بیهوشی بخشمون دادم و عاشقت شد نازنینم .پارسال که همش مریض میشدی خانم دکتر یک سری راهکار جلوی پام گذاشت که خیلی موثر بود نفسم.خدا خیرش بده ..همون عکستو برات میذارم نازنینم البته این عکس مال پارساله که هنوز راه نمیرفتی قشنگم.

 

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه كوچولو
19 آذر 91 12:14
قربونش برم
از شيرين زبوني هاش كه مينويسين آب دهنم واس خوردنش راه ميفته


واییییییییییییییییییییییییییی!به به!
مامان آروین
19 آذر 91 14:13
سلام گرم به مامان سوده عزیز و مهربون و امیر مهدی ناز گل پسر خوشگل و دوست داشتنی
قربون پسر شیرین زبون و دوست داشتنی برم من ایشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون و تنت سالم باشه


سلام به مامان گل اروین و سلام به اروین فرشته نازنین ممنون عزیزم انشاالله شما هم همیشه شاد باشید
باران قلنبه
24 آذر 91 11:28
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5