شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اولین سالگرد راه رفتنت مبارک عزیزم!

1391/9/16 16:43
نویسنده : مامان سوده
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیر مهدی گلم داریم کم کم به اولین سالگرد راه رفتنت نزدیک میشیم وقتی برای اولین بار ساعت 12:30 شب در 18 ماهگی راه رفتی و مامان و بابایی رو از نگرانی در اوردی و دلمونو شاد کردی .عزیزم هزاران بار خدا رو شکر کردم و شکر میکنم که سالمی نازنینم .همیشه از خدا سلامتتو میخوام و امیدوارم هیچ مادری نگران سلامت دلبندش نباشه چون واقعا سخت و دردناکه .

روزهای سختی بود که راه نمیرفتی و همه دکترها فقط تا 18 ماهگی بهت فرجه داده بودند همه نگران بودیم تا اینکه خدای مهربون صدای خواهش های یک مامان نگران و دل شکسته رو شنید و خواسته اش رو اجابت کرد.عزیزترینم دوستت دارم میلیون میلیون.سالگرد اولین راه رفتنت مبارک !

تو طراوت بهاران تو سخاوت زمینی در کرانه های قلبم بهترین تو بهترینی..

اگر من شاعرم شعرم تو هستی اگر من عاشقم عشقم تو هستی اگر من یک کتاب کهنه هستم بدان زیباترین برگش تو هستی...

 

 

گامهایت همیشه استوار عزیزترینم!

 

عاشقتم فرشته نازنینم!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
12 آذر 91 20:32
خداروشکر بابت همه لحظه هایی که مارو در آغوشش محبتش گرفته بود و ما فکر میکردیم تنهاییم



شقایق(مامان محمد ارشان)
13 آذر 91 17:07
چه جالب
سالگرد راه رفتن امیر مهدی مبارک باشه


نمیدونی ما چی کشیدیم!
امیر مهدی و عمی
16 آذر 91 0:39
سلام
ماشااله خدا حفظش کنه
این امیر مهدی ها همشون آبنباتن باید فقط با این شیرین کاریهاشون خوردشون ببوسینش این گل پسرو


ممنون خاله جونم