شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

هر روز با امیر مهدی عزیزم

1391/9/8 17:02
نویسنده : مامان سوده
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پشمک مامان!هوا خیلی خیلی سرد شده.من امشب شبکارم عزیزدلم .دیروز روز بدی بود نفسم بابا دو بار ناگهانی دچار خونریزی از بینی شد و فشارشو هم کنترل کردم مشکل نداشت حاضر نشد بیاد دکتر هر کار کردم خیلی نگرانش شدم امروز خدا رو شکر مشکلی نداشت .گل پسرم من امروز حمامت کردم چون سرما خورده بودی و میترسیدم بدتر بشی دو هفته حمامت نکردم ولی دیدم سرما خوردگیت خوب نشد که هیچی بلکه بدنت هم کمثیف شده و یک جور دیگه داری مریض میشی این بود که بردمت حمام و تو هم عشق اب و اب بازی!!!

خیلی دلم میخواد که امسال برف بباره تا تو برفم ببینی سال قبل دیدی اما فکر نمیکنم چیزی یادت باشه اخه به نظر من تو هر روز درکت از روز قبل بیشتر میشه و عشق منم نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشه.بعلاوه امسال شب یلدا هم انشاالله برات میگیرم چون پارسال مامان شبکار بود و پیشت نبودم عزیزم انشاالله امسال همه میریم خونه عزیزجون و جبران پارسال هم میشه و دور هم بهمون خوش میگذره واییییییی!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)