شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امشب

1391/9/7 1:57
نویسنده : مامان سوده
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مهربون مامان.الهی بمیرم که سرما خوردی عزیزم .از قبل از تاسوعا عاشورا لارنژیت شدی الانم ادامه داره عزیزم تو خیلی صبوری نازنینم .عزیزترینم امروز عصر کار بودم و یک بچه 6 ماهه مریضم بود از خدا میخواهم که هیچ وقت هیچ نی نی بیمار نباشه و هیچ مادری نگران بچه اش نباشه .عزیزم وقتی که به صورت زیبای تو نگاه میکنم غرق در شادی میشم و وقتی که بوی تن تو رو با تمام وجود استنشاق میکنم لبریز از عشق میشم و همون موقع از خدا میخواهم که اغوش هیچ مادری بی فرزند نباشه عزیزم امیدوارم خدا لذت مادر شدن رو به همه اونایی که نی نی ندارن بده و همه نی نی ها هم سالم  باشن و تو نازنینم هم به زودی خوب بشی عزیزم من امشب از صدای خر خر کردن تو در خواب از بس نگرانت شدم خواب از چشمانم ربوده شد عزیزم از خدا میخوام که زود زود خوب بشی همه کسم عزیزم نازنینم پسر گل مهربونم عاشقتم همه هستی من. خدا مرگم بده که اینقدر سرفه میزنی و ریه های کوچکت اذیت میشه عزیزم الهی بمیرم دسته گلم .قربونت برم که هر وقت جوراباتو از پات در میارم پاهاتو میاری بالا تا ببوسمشون چون از وقتی نی نی بودی به این کار عادت کردی بوی پاهای کوچولوت برای من مثل عطر یک دشت اطلسیه عزیزم به چه بوی زیباو دل انگیزی چه بوی لطیف و عاشقانه ای عاشقتم همه هست و نیست من .عاشقتم همه وجود من.خداکنه به زودی سرفه هات خوب بشه امیدم عزیزم.قربون خودتو و پاهاتو تمام وجودت برم الهی مامانمممممم.میبوسمت میلیون تااااااااا.

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
7 آذر 91 2:08
رای گیری شروع شد اگه دوست داشتید برید به ای آدر و به یکی از این فرشته های کوچولو رای بدید خاله جوووووون ها: http://2nyaienafis.niniweblog.com/
علامه کوچولو
7 آذر 91 15:22
الاهی
من فدای این شیشه عطر اطلسی بشم



asal
8 آذر 91 7:40
سلام خاله جون.من دعا ميكنم اميرمهدي جون زود زود خوب بشه.


سلام عزیزم انشاالله