شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

نی نی یا پیشی؟

1391/9/1 13:25
نویسنده : مامان سوده
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دسته گل قشنگم.امروز وقتی داشتم برات کتاب میخوندم یک دفعه صدای گربه اومد فکر کردم نکنه یک بچه گربه تو واحد اومده باشه و گیر افتاده باشه یک کم غذا برداشتم تا با هم بریم بهش بدیم صداش هر لحظه بیشتر و بیشتر میشد تو هم میگفتی مامان پیشی!!تا درو باز کردم دیدم وایییییییییی این صدای گریه نی نی همسایه است!!!!!!!!!!!!!!!چقدر شبیه صدای بچه گربه بودددددددددددددددددددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!اخه هم من و هم امیر هر دو فکر کردیم صدای گربه است درو زود بستم و از خنده داشتم میمردم.حالا اقا امیر شما هم گیر دادی مامان پیشی کو پیشی کووووووو!!!!!!!!!!!!!

 

یک شعر برات میخوندم که :سیب به گلابی میگه نگاش بکن عموته!تو این عموته رو حفظ شدی هر وقت گلابی میبینی میگی عموته!!!میگم مامانی این گلابیه نه عموته!فکر میکنی اسم گلابی عموته است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من اخر از خنده میمیرممممم!!!

 

قربون اون قلب مهربونت برم من که هر وقت ببینی دستم زخم شده میگی:مامان دکتر اوخ کرد؟ و بعد هم با عصبانیت میری تا دکترو بزنیییی!!!!!!!!!!!

عزیز دلم ما فردا باید کارهای نذرو انجام بدیم تا به امید خدا جمعه ظهر اماده بشه خدا کنه قبول باشه و همه چیز به خوبی پیش بره چون من باید برم خونه مامان محمد برای کمک کردن برای کارهای نذر روز جمعه و تو دسته گل باید ظهر پنج شنبه بری خونه عزیز جون و روز جمعه هم اونجا باشی  .امیدوارم که پسر خوبی باشی و شیطونی کمتر بکنی نفسم چون من و تو چند روز زیاد نمیتونیم همدیگه رو ببینیم .دلم برات خیلی تنگ میشه دسته گلم قربون صورت ماهت برم من نفسم .دوستت دارم و هزار تا میبوسمت .

                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ني ني شكلك
1 آذر 91 19:36
____________***__*_**** ___________ ____________**__**_____* __________ ___________***_*__*_____* _________ __________****_____**___****** ____ _________*****______**_*______** __ ________*****_______**________*_** ________*****_______*_______* _____ ________******_____*_______* ______ _________******____*______* _______ __________********_______* ________ __***_________**______** __________ *******__________** _______________ _*******_________* ________________ __******_________*_* ______________ ___***___*_______** _______________ ___________*_____*__* _____________ _______****_*___* _________________ _____******__*_** _________________ ____*******___** __________________ ____*****______* __________________ ____**_________* __________________ _____*_________* __________________ _____________*_* __________________ ______________** __________________ ______________* _________________ سلام عزاداري هاتون قبول باشه
asal
2 آذر 91 21:10
نذرتون قبول.
ثمین
3 آذر 91 1:55
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php در روز مسابقه منتظرتون هستم