شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین کاریها و شیطنت های گل پسر

1391/8/29 13:37
نویسنده : مامان سوده
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساکورا!(شکوفه گیلاس در زبان ژاپنی) چیزی که من عاشقشممممممممممم و امیر من واقعا ساکوراست.

امروز امیر گلم تونست روی دوچرخه اش کامل رکاب بزنه!واییییییی مردم از خوشحالی!

جمله بندیهاش کامل شده وقتی وارد خونه میشیم میگه سلام!

دیشب میخواست شیر بخوره هر وقت شیر میخوره موی منو میگیره!به من گفت مامان بالش شیر لالا!بالش اوردم دراز کشیدم تا کنارم بخوابه شیرشو بخوره به من گفت مامان اون طرف!!(یعنی برو اونور میخوام اینجا بخوابم!)مرده بودم از خنده!

چند روز پیش از بیمارستان برمیگشتم میخواستم برم خونه مامانم (عزیزجون امیر مهدی)برا همین اژانس گرفتم یکی دیگه از همکارا هم مسیرش با من یکی بود اما ماشین جدا میخواست چون جایی کار داشت دو تا ماشین همزمان امدند یکی پراید بود اون یکی پژو .من رفتم سوار پراید بشم اقاهه گفت اون ماشین سوار میشین یا این؟با این حرف توجه امیر مهدی رفت سمت پژو همون موقع همکارم سوار پژو شد و رفت حالا امیر هم گریه سوار پراید نمیشد راننده خندید و گفت بچه میدونه پژو از پراید بهتره!حالا مگه امیر ول کن بود حالا نزن و کی بزن !خجالتمن از خجالت مردم هر چی میگفتم نکن ول کن نبودددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیر بلا رفته تقویم جیبی منو که تمام چیزهای مهمو توش نوشته بودم برداشته نمیدونم کجا گذاشته هر جا رو میگردم نمیبینمش ازش میپرسم کجاست؟میگه نیشتتت(نیست)!!!!!!!!!!!!!خدایا چکار کنم از دست این وروجککککککککککککککککککککککککک!!

برا گل پسر هر چی گشتم لباس محرم  پیدا نکردم به بابایی گفتم قول داده براش بلوز شلوار محرمی و سر بند و زنجیر بخره از خدا فقط و فقط میخوام که سالم باشه و صالح بار بیاد انشاالله .

 

امیر مهدی گلم در یک کلام عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین
30 آبان 91 13:12
سلام به امیر مهدی ناز و مامان مهربونش
آفرین پسر باهوش پسر بچه ها ماشینو دوست دارند و تشخیص میدن کدوم یکی بهتره
نوشتی که تقویم جیبیتی شما را نمیدنید کجا گذاشته مطمئن باش خودش میدونه کجاست خونه ما هم چیزی گم کنم یعنی پیدا نشه از آروین میپرسم سریع جاشو نشونم میده موقعی هم که میخواد برنامه مورد علاقه اش را ببینه کنترل ماهواره رو قایمش میکنه و میگه خب گم شده
امان از دست این ورووجکها خدا حفظشون کنه
برا تغییر سر برگ به این آدرس برو توضیح کاملو داده
http://www.weblogskin.com/amoozesh/header/
موفق باشی


ممنونم عزیزم