شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تقدیم به زهره جان

1391/8/23 0:20
نویسنده : مامان سوده
530 بازدید
اشتراک گذاری

من از نهایت شب حرف میزنم

من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف میزنم

اگر به خانه من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور

و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم."ف.فرخزاد"

این شعر مورد علاقه من است لطافت این شعر را خیلی دوست دارم و این شعر رو تقدیم میکنم به دوست عزیزم زهره جان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناهیدمامان فاطمه گلی
24 آبان 91 13:33
سلام من فاطمه ابجی ناهید جون
فعلا مدیریت وبسایت دست من هستش تا نی نی جدید بیاد و ایشالا خود ابجی ناهید مدیریت کنه و دوباره به شما سر بزنه ولی منتظر حضورتون هستیم و ما رو تنها نزارید مخصوصا ابجی ناهید رو
و براش دعا کنید که ایشالا بسلامتی نی نی دنیا بیاد
التماس دعا.


سلام گلم انشاالله
ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آبان 91 14:29
سلام به دوستای خوب ابجی ناهید و فاطمه کوچولو..
میخوام یه خبر خوب بهتون بدم نی نی ابجی ناهید امروز به دنیا اومد...
سالم و سلامت شکرخدای مهربان...
قربون شما که دعا کردید و نگران بودید...


واییییییییییییییییی به سلامتی انشاالله
ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آبان 91 21:08
سلام عزیز من از طرف ابجی ناهید از شما تشکر میکنم. که اینقدر لطف دارید و هرگز محبتهاتون رو فراموش نمیکنم.
التماس دعا


سلام گلم ممنون
دیاناتم
26 آبان 91 1:30
با سلام پاسخ شما را به ایمیلتان نیز ارسال کردم. لیست قیمت برای تمام تم ها یکسان می باشد چه بره ناقلا و چه تم هندوانه. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در ارتباط باشید و یا از طریق ایمیل با ما در تماس باشید
سپیده
26 آبان 91 14:03
سلام. اعلام کردیم که هنگام رای دادن به سلیقه خودتون رای بدید. دیگران نباید به تلیغات می رفتند. با اینحال گذاشتن این مسابقات فقط جنبه سرگرمی برای من داشت و دوست داشتم البومی از کوچولوها رو داشته باشم ولی دوست ندارم باعث ناراحتی دوستام بشه و احتمالا دیگه مسابقه ای نزارم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
ناهیدمامان فاگمه گلی
26 آبان 91 14:07
سلام سوده جونم خوبی عزیزم
امیر جونم خوبه ؟یه دنیا دلم براتون تنگ شده بود ممنون از محبتتون ابجی لبتابشو اورده که بتونم یه ارتباطی با شما داشته باشم خیلی خیلی خوشحالم باوجود شما دوستان گلم من فعلا خوبم با اینکه هنوز خسته ودرد دارم ولی بازم خوشحالم ببخشید اگه نتونستم جواب استونو بدم اگه وقت شد واین وروجکها گذاشتن تو وب همه رو توضیح می دم می بوسمتون


سلام گلم خوشحالم که خوبی عزیزم
ناهیدمامان فاطمه گلی
26 آبان 91 14:13
سوده جون به خاطر این خبر خیلی ناراحت شدم تسلیت می گم به دوست عزیزتون امیدوارم بقای عمر بازماندگان باشد بمیرم که تو سن کم چنین حادثه تلخی رو تجربه کردید به خدا نمی دونستم


خدا نکنه عزیزم قسمت ما هم این بوده...