شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عطر اقاقیا

1391/8/7 19:41
نویسنده : مامان سوده
358 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

امیر مهدی عزیزم عاشقانه میپرستمت.تو برایم به اندازه لطافت تمام شکوفه های گیلاس در بهار زیبا و دل انگیزی.تو را به اندازه تمام دانه های باران دوست دارم.هر چقدر بخواهم از عشق عمیقی که در قلبم نسبت به تو دارم را بیان کنم باز هم نخواهم توانست...تو  زیباترین سرود عاشقانه زندگی ام هستی که بعد از خدا عاشقانه عاشقانه و عاشقانه دوستت دارم .تو مروارید زیبایی هستی که در صدف قلبم جا داری. مهربانم میپرستمت!من با این همه عشق چه کنم .هر روز و هر لحظه از خداوند مهربان میخواهم که عمرت طولانی و پربار باشد عزیزم .از خدا میخواهم که عمر من هم برای تو باشد عزیزترینم.تو لطیف ترین و زیباترین و با شکوه ترین واژه عشقی .در دنیا هیچ عشقی را نمیتوانم تصور کنم که به اندازه تو زیبا و با شکوه باشد.ای گل واژه زیبای زندگی من لحظه ای نگاهت را از من نگیر که بدون تو میمیرم.کاش میدانستی که تنها با برگرداندن روی ماهت از من دل تنگت میشوم.بدون تو چگونه نفس بکشم بدون تو چگونه زندگی کنم هرگز هیچ عشقی را با تو قسمت نخواهم کرد .تو تنها واژه زیبای عشقی که تمام قلب من را اکنده از عطر وجود عزیزت ساخته ای .ای کاش شاعر یا نویسنده بودم تا زیباترین واژه ها را در وصف وجود نازنینت مینوشتم اما افسوس که زبان من از توصیف عشق تو عاجز است.تو مونس تنهایی منی تو به اندازه تمامی گلهای شب بو خوشبو و زیبایی.اسم تو فضای قلب من را از عطر اقاقیا پر میکند و من چقدر عاشق عطر اقاقیای توام. ذره ذره وجودت برایم دل پذیر و شیرین است .ذره ذره وجودت من را تا اوج بهشت میبرد.هر کار تو برایم شیرین و زیباست. تک تک واژه های زیبایی که بر زبان عزیزت جاری میشود تمام وجودم را سرشار از عشق و اکنده از عطر شب بو میکند .هر زمانیکه تو را در اغوش میگیرم گویی در باغی از گلهای مریم غرق میشوم .من به عشق تو زنده ام .من به عشق تو نفس میکشم .فضای خانه مان با وجود تو عطر نرگس میدهد .فدای اسم عزیزت بشوم نازنینم که با شکوه ترین و زیباترین اسم دنیاست.هر بار که صدایت میزنم همه جا از عطر نرگس پر میشود چه عطر زیبا و دل انگیزی!چهره زیبایت از تمامی گلهای سرخ زیباتر و با شکوه تر است.با هر نگاه تو جانی تازه میگیرم .با هر نگاه تو از عشق لبریز میشوم و با شنیدن صدایت تا اوج کهکشانها پرواز میکنم .دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم عاشقانه میپرستمت.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)