شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تولد

1391/3/31 1:12
نویسنده : مامان سوده
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دو روز دیگه تا تولد شاهزاده کوچولوی من باقی مونده اول تیر باشکوه ترین روز زندگی منه یک روز فراموش نشدنی و خاطره انگیز از ورود شیرین ترین و عزیزترین نی نی دنیا به زندگی ما .امیر مهدی انچنان عاشقم ساخت و انچنان قلب من را تسخیر کرد که با خود فکر میکنم سالهای قبل از حضورش را حتی ان زمان که مجرد بودم چگونه زندگی میکردم حتما زندگی بدون او زندگی سردی بوده است.امیر عزیزم با چه زبانی بگویم که دوستت دارم تو در تک تک ضربانهای قلب من جا داری تو قطره قطره خونی هستی که در رگهایم جاریست تو در هر دم و بازدم من  هستی تو را هر لحظه در قلب  خودم احساس میکنم عاشقانه دوستت دارم و میپرستمت.

 

 

 

 

 

 

 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
31 خرداد 91 1:17
سلام. به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.
تولدش مبارکککککک


سلام حتما عزیزم