شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تولدت مبارک گل قشنگم...(تولد یک دوست وبلاگی هم اسم گل پسر ما)

1393/10/10 2:49
نویسنده : مامان سوده
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک

ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز

از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

يکي به نيت تو يکي از طرف من

الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي

با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي

ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن

همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس

واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد

ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته

ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز

بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون

 

امیر مهدی عزیزم تولدت مبارک !انشاالله در پناه خدا و کنار خانواده گلت مخصوصا عمه های نازنین و مهربونت 120 ساله بشی عزیزم و همیشه زندگی شاد و سرشار از ارامش و سلامت و خوشبختی داشته باشی...محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 
پسندها (4)

نظرات (26)

مریم مامان آیدین
10 دی 93 12:08
سلام سوده جون مگه امروز تولد امیر مهدی جونه؟ آخه تاریخ بالای وب و درباره وبلاگش چیز دیگه ایه... اگه امروز تولد پسرکوچولوی نازه تولدت مباااااااااااااااارک امیر مهدی جوووووووووووون الهی 120 سله بشی پسر گلم
مامان سوده
پاسخ
سلام نازنینم این دسته گل هم اسم پسرمه و دوست وبلاگی ماست و عمه های گلش همیشه به ما محبت داشتن...ممنون از محبت همیشگیت گلم
مامان ناهید
10 دی 93 15:20
سلام عزیزم خوبید ؟ بچه های نازت خوبه فداشون من نفهمیدم تولد کی هست این یه امیر مهدی دیگه هست یا امیر خودمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم این دسته گل دوست وبلاگی ما و هم اسم پسر منه و عمه های گلش همیشه به ما محبت داشتن ...
مامان ناهید
10 دی 93 15:22
هر امیر مهدی باشه تولدشو تبریک میکم امیر مهدی عزیزم با هزاران شاخه گل رز تولدت را بهت تبریک میگم امشالله 200 ساله شی
مامان سوده
پاسخ
قربون قلب پاکت ناهید گلم
الهام مامان علیرضا
10 دی 93 15:57
منم تولد امیر مهدی جون و تبریک میگم و براش یک دنیا آرزوهای خوب دارم
خاله فرزانه
10 دی 93 17:02
سلام سوده جون مبارکا باشه تولد گل پسری........این عکس امیر مهدیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!! چقدر عوض شده چند بار نگاه کردم ببینم وبلاگ رو اشتباه باز نکردم!!!!!!!!!
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم این دوست وبلاگی و هم اسم امیر مهدیه...عمه های گلش همیشه مثل خواهر و حتی مهربان تر از خواهر کنار ما بودن و همیشه مدیونشون هستم...
خاله فرزانه
10 دی 93 17:03
ایشالا به سلامتی ایشالا 120 ساله بشی خاله جون
خاله فرزانه
10 دی 93 17:04
راستی صوتی این شعر خوشگل اسمش چیه میییییییییخوام
امیر مهدی و عمی
10 دی 93 21:53
سلامممممممممم سوده جون من که اصلا نمیدونم محبت های بی نهایت و سرشار از لطفت و چطوری جبران کنم باز هم بی نهایت ازت ممنون.
مامان سوده
پاسخ
سلام بهترینم سلام نازنینم سلام عزیزترینم...عاشقتونممم عمه های گل...شرمنده نکن عزیزم من کاری نکردم همیشه محبت و خوبی از سوی شما عزیزان بوده...
امیر مهدی و عمی
10 دی 93 21:55
سوده جون همگی ازلطفت و همچنین از بابت هدیه زیبات تشکر میکنن.
امیرمهدی و عمی
10 دی 93 21:57
سوده جون این دومین سورپرایز بود خیلی خوشحال شدم من که در مقابل محبت های سرشارت هیچی نمیتونم بگم امیدوارم بتونم یک جزیی از محبت هاتو جبران کنم. خدا فرشته های زندگیتو برات نگه داره عشقمممممممممم.
مامان سوده
پاسخ
سلام عمه های عزیزتز از جانم...من همیشه تا پایان عمر مدیون محبت های بیدریغتون هستم و خواهم بود...عاشقتونممم
کوثر
11 دی 93 7:53
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان ناهید
11 دی 93 10:35
سلام عزیزم من هرچی به عکس نگاه می کردم می دیدم ته تهش یه کم به امیر مهدی خودمون شباهت داره به این خاطر شک کردم وگرنه تاریخ تولد بالا فرق میکرد با این تاریخ بازم تولد این پسر ناز را تبریک میگم
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:55
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
آرش پسر ایرانی
13 دی 93 16:14
سلام بزرگوار بتازگی عضو نی نی وبلاگ شدیم خوشحال میشم به ماهم سر بزنید خداوند فرزندان عزیز رو برایتان حفظ نماید منتظر شما هستیم
مامان ارمیا
14 دی 93 12:30
سوده جونم نگران امیر طاها هستم چی شد گلم؟ بوسیدن پای نینی ها از بزرگترین افتخارات مادری عزیزم هردوتو تا گل خاله رو ببوس راستی به خدا می خونمت اما ......... دوستت دارم عزیزم
مامان سوده
پاسخ
منم خیلییییییی به یادتم ...دوستت دارم عزیزمان شاالله هیچ وقت غم نداشته باشی
بابای یسری جان
15 دی 93 18:28
خصوصی
مامان ناهید
19 دی 93 23:39
سلام سوده جون شما کجایید هیچجا نیستید خوبید گلم ؟
مامان سوده
پاسخ
سلام ناهید جان ...فقط یک جمله در وصف مهربانی ها و خوبیهات میتونم بگم...شرمنده محبت هات هستم حلالم کن...
مامان آروین(مهناز )
24 دی 93 10:35
سلام سوده جون خوبی سلامتی پسرها خوبن ؟ بیا خصوصی
یسری جان
8 بهمن 93 4:32
خصوصی
مریم مامان آیدین
8 بهمن 93 12:48
سلام سوده جونم خوبین عزیزم نوشته بودی بچه ها مریض شدن خیییلی ناراحت شدم...الان خوبن دوستم؟؟؟ کدومشون بستری شد؟؟؟اخه چرا؟؟؟ مریضی بچه ها خیلی سخته...تازه شما که دوتا داری و شاغل هم هستی ایشالا زود زود همه خوب خوب بشین گلم ببوس دسته گلهاتو عزیزم
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم...راستش دیگه نمیدونم چکار کنم پسرم از بعد واکسن شش ماهگیش مرتب مریضه وزن گیریش هم مختل شده...ممنون از محبتت مریم جان ...
مریم مامان آیدین
11 بهمن 93 17:29
سوده گلم خصوصی این رسید؟؟
مامان ناهید
12 بهمن 93 1:06
سلام سوده جون اگه میشه بگید محمد طاها حالش چطوره بهتر شده چش شده؟
مامان ناهید
12 بهمن 93 22:25
سلام سوده جان خوبید بچه ها خوبن؟محمد طاها بهترشده؟
قیمت تبلت
13 بهمن 93 12:18
ممنون از سایت عالیتون مرسی لایک
مامان محمدحسین
27 بهمن 93 14:17
سلام عزیزم.... امیدوارم پسر گلت زودی خوب بشه ... آمین
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم...الهی امیییییییین
شقایق.مامان حباب
20 اسفند 93 16:36
سوده جون من رمز وبلاگت رو فراموش کردم ممنون میشم دوباره برام بفرستی که دلم داره برای امیرمهدی و محمد طاها پر میکشه
مامان سوده
پاسخ
فرستادم گلم