شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تشکر از دوست مهربانم...

1393/9/24 17:46
نویسنده : مامان سوده
701 بازدید
اشتراک گذاری

 

                          

 

                                                           

 

                                 

 

 

               

 

 

            

 

                 

 

                              

 

 

این عکسها مربوط به طراحی تقویم پسرهای گل مامانه که توسط دوست خوبم مامان کوثر جون انجام شده (البته من چون گوشیم خرابه عکسها درست نیافتاده در ضمن مدتیه اپلود عکسمم افتضاح شده ببخشیدخجالت)

زینب خانم دوست گلم در کمترین زمان ممکن با کیفیت چاپ عالی و همون طرح و نقش دلخواه من این تقویمها رو برام طراحی کردن و اون کارت پستال شب یلدا رو هم زینب جون زحمتشو کشیدن.تولد سه سالگی امیر مهدی هم طراحی فوق العاده زیبایی داشت که کار زینب جون بود.من ازشون خیلی خیلی تشکر میکنم که با وجود سفارشات زیادی که در دست داشتن اما همیشه کار منو خیلی زودتر از اونچه فکرشو بکنم و با بهترین کیفیت بهم تحویل دادن.امیدوارم همیشه سالم و تندرست و شاد در کنار خانواده گلشون باشن.دوستهای گلم اگه خواستین بهشون سر بزنین این ادرس وبشون هست http://temparti.blogfa.com/

 

 

 

 

                              

 

 

پسندها (2)

نظرات (15)

زینب فتوحی
24 آذر 93 23:01
سلام سوده جان خیلی خیلی منو شرمنده محبت هات کردی عزیزم خوشحالم که مورد پسند بوده همین باعث میشه من بیشتر انرژی بگیرم
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی بخاطر زحمتهایی که کشیدی ممنونم.شاد و پیروز باشی انشاالله..
مامان صفورا
25 آذر 93 8:11
به به چه خوشگل شدن همشون مبااااااارکه
مامان صفورا
25 آذر 93 8:12
راستی در مورد لباس هندونه ای و اینا پرسیده بودی نه ندارم عزیزم من بیششتره لباسام مارکه
مریم مامان آیدین
25 آذر 93 9:40
سلام سوده جون خییییییییلی قشنگ شده عزیزم...چه مامان مهربونی هنوز 3 ماه به عید مونده تقویم پسراب نازشو هم چاپ کرده دسست زینب جان هم درد نکنه....خیلی با سلیقه بود
مامان سوده
پاسخ
سلام مهربونم ممنون از لطفت
مریم
25 آذر 93 11:49
به به چقققدر قشنگ و شیک شدن ..... سوده جون بسکه خودت خوبی ، این همه دوستای خوب هم کنارت هستند . دست زینب جون هم درد نکنه با هنرهای قشنگش .
مامان سوده
پاسخ
شما لطف داری گلم. یکی از اون دوستهای خوب خودتی عزییییییییییییزممم
خاله فرزانه
26 آذر 93 13:10
به به چقدر قشنگ شده و چه مامان خوبی دارن این پسرهای گل که انقدر زود به فکر تقویم سال جدید هستش ما که هنوز واسه یلدا برنامه ای نداریم....!!!!!!!!!!!! دست زینب خانم هم درد نکنه
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:38
سلام خوبین ؟ مامان امیرمهدی و محمد طاها جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مریم مامان آیدین
27 آذر 93 10:05
سوده جون خصوصی
مریم مامان آیدین
29 آذر 93 20:06
مگر می شود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد، خدای دانه های انار... یلدا مبارک
بابای یسری جان
30 آذر 93 18:43
با سلام چقدر زود بزرگ شده است محمد طاهای دوست داشتنی و صد البته جذاب و زیبا ، همچون امیر مهدی گلم که خدمتش ارادت داریم میخواهم تشکر کنم بابت اعتمادی که به ما ( من و همسرم) دارید و ما را امین خود می دانید و دوست دارم ما را ببخشید اگر گاهی دیر سر می زنیم و شما نظر می نویسد و جسارتا دیر پاسخ داده می شود که همه اینها بخشی از مشغلات کاری ما را تشکیل می دهد وظیفه خودم دانستم به رسم ادب از شما تشکر کنم و در بلند ترین شب سال آروزی عمری بلند در کنار خانواده گرم و مهربانتان داشته باشم
مامان سوده
پاسخ
سلام و خسته نباشید...ممنون از حضورتان و ممنون از دعای زیبایتان...به همچنین شما...
شقایق مامی ارشان
2 دی 93 21:59
مبارک باشه تقویم گل پسریا ایشالا هر روزش براتون قشنگ و شیرین باشه
مامان آروین(مهناز )
6 دی 93 8:40
سلام سوده جون خیلی قشنگ شده تقویم ها منم قصد دارم واسه امسال هم تقویم داشته باشم از گل پسری پس حتما از ایده های زینب جان استقبال میکنم
مامان آروین(مهناز )
6 دی 93 8:41
سوده جون خصوصی
مامان راحله
9 دی 93 16:15
ماشالله خدا گل پسراتو حفظ کنه عزیزم ..
مامان راحله
9 دی 93 16:15
تقویم هاشونم خیلی خوشگل شده .. مبارکه