شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سرماخوردگی2

1391/4/18 22:34
نویسنده : مامان سوده
341 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امیر هم سرما خوردsmile emoticon kolobokهر چقدر مواظب بودم نشد از دیشب تب کرد تا صبح پاشویه اش دادم 738120_smile.gifامروز هم دوباره تب داشت کسل و بی اشتها بود الهی برای گل پسرم بمیرم795420_yes.gifتوت فرنگی مامان امروز خیلی مریضه همش میگه تاب تاب عبا(عباسی) یعنی رو تابش سوارش کنم تاب تابش بدم عاشق تاب تاب و اتل متله748420_JC_hurrah.gifمن مرتب باید باهاش اتل متل بازی کنم!فردا هم اخرین روز مرخصی منه و پس فردا شبکارم خدا کنه امیرم زودتر خوب بشه تا خیالم راحت باشه دوباره دلم براش تنگ میشهدلم میخواد لحظه لحظه زندگیمو با امیر باشم خدایا نمیدانم چرا اینقدر عاشقشم38120_girl_claping.gifوقتی حالش خوب بشه میبرمش بیرون یک تفنگ بزرگ براش میخرم اخه تفنگ خیلی دوست دتره همش تفنگ کوچکشو دستش میگیره و سوار ماشین پلیسش میشه قربونش برم از الان برا من ماجراجو شده دیگه باید برم شام بابایی رو گرم کنم چون الانه که از سر کار برگرده تا بیاد خونه امیر هم بیدار میشه خدا رو شکر حال بابایی خوب شده خدا کنه امیر طلا هم زود خوب بشه Balloons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)