شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم14

1392/5/16 21:19
نویسنده : مامان سوده
245 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت شیفتم تموم میشه اول امیر مهدی رو از مهد برمیدارم بعد میرم کارت میزنم چون درست راس 2 بعد از ظهر باید کارت بزنم و نه زودتر .امروز وقتی از دو گذشت تازه کار من تموم شد و 2 :15 دقیقه بود و من اول کارت زدم بعد رفتم دنبال امیر گلم .تو ماشین بودیم که امیر مهدی پرسید:مامان!کارت زدی؟!!!!!!!مژه

مامان:فدای تو پسر باهوش و بادقتم بشم الهییییییی بله زدم!بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
16 مرداد 92 23:00
سلااااااااااااااااام خانوم خانوما چطورین؟خوبین؟طاعاتتون قبول
ماشاءالله به این پسری باهوش
میگم شما هنوز کارت میزنین سیستم اداری ما که چند وقته عوض شده با انگشت ساعت کاریمون رو ثبت میکنیم


سلام عزیزم طاعات و عبادات شما هم قبول خوش امدی گلم دلم تنگ شده بود برات
بابا شما پیشرفته............!!!!ما هنوز تو عصر حجریمممم


امیر مهدی و عمی
17 مرداد 92 17:38
ای قربون این پسر باهوش برم من باریکلا
البته ما عاشق مامان مهربونشم هستیم


فدای شما عمه های گل عزیزتر از جان بشم من
امیر مهدی و عمی
17 مرداد 92 17:42
البته به پای بوس های خوشمزه شما نمی رسه ها ولی بدون که به یادتونیم


فدای شما بشم یک دنیا بوس شکلاتی یک دنیا مهربونی تقدیم عمه های نازنین
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
18 مرداد 92 0:49
سلام سوده جون خوبی دلم حسابی براتون تنگ شده بود داشتم ازت ناامید می شدم گفتم خدایا این آبجی ما چقدر سرش شلوغ شده که وقت هیچی رونداره من چند باری اومدم کامنت هم گذاشتم ولی بعد مدتی نتم قطع بود تا حالا که پیامتو دیدم کلی خوشحال شدم


سلام گلم شرمنده ام عزیز دلم دلم برات مورچه شده به خدا دوستت دارم ماشالله

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
18 مرداد 92 0:50
ای به فدای امیر مهدی گل که حواسش به همه چیز هست ماشالله


خدا نکنه عزیزم ماشالله

مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 15:52
ای فدای پسر باهوش برم که حواسش به همه چی هست .
1000 ماشاالله


خدا نکنه خاله مهربونم