شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بچه خوب و مهربون کیه کیه؟

1392/4/30 10:02
نویسنده : مامان سوده
537 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ی خوب و مهربون -- کیه کیه؟

با ادب و شیرین زبون -- کیه کیه؟

اونی که دوسش دارن زیاد

فرشته های آسمون -- کیه کیه ؟

 

 

وقتی می خواد حرف بزنه

گل می ریزه از دهنش

مرتب و منظمه

تمیزه کفش و پیرهنش

 

 

مامان و باباش رو دوست داره

قدرشون رو خوب می دونه

حرفاشون رو گوش می کنه

درسش رو تند تند می خونه

 

 

 

 

اونی که میگم تویی تویی

تویی که بهتر از گلی

شیرین تر از قند و عسل

قشنگ و ناز و تپلی

 

 

دوست دارم خیلی زیاد

از اینجا تا به آسمون

فرشته ی روی زمین

همیشه دوست من بمون

 

 

اونی که میگم تویی تویی

تویی که بهتر از گلی

شیرین تر از قند و عسل

قشنگ و ناز و تپلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارميس
30 تیر 92 10:21
سلام عزيزم ماشا لله چه ناز شدي به منم سر بزن


وبتون که حذف شده
مامان پارسا
30 تیر 92 10:23
اي جونم چه قدر خوشگل شدي عزيزم


ممنون عزیزم
امیرمهدی و عمی
30 تیر 92 11:39
سلام مامانی
خوب معلومه اون بچه نازنین کیه!
امیر مهدی شیرین تر از عسله
گل پسری خوبی؟
دوستتون داریم خیلی زیاد


فدای امیر مهدی گل و عمه های نازنینش بشم من .
مامان آروین
30 تیر 92 13:11
قربون پسر خوشگل و با ادب برم من
این پسره یا عسله هم پسره هم عسله


عزیزمییییییییییییییی