شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یا صاحب الزمان ادرکنی

1391/4/14 13:36
نویسنده : مامان سوده
283 بازدید
اشتراک گذاری

عکس ولادت امام حسین (ع)

 

 

 

شد نیمه ی شعبان و جهان گشت جوان

از مقدم پاک آن ولی سبحان

آن پرده نشین کاخ وحدت امروز

بنمود رخ از پرده و گردید عیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی

 

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

 

به کسی جمال خود را ننموده‏ای و ببینم

 

همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی، نظری به ما عنایت کن

 

مارا به صراط خود هدایت کن

 

مهدی! اگر از منتظرانت بودیم

 

چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم

 

با این همه روسیاهی و سنگدلی

 

ای کاش که از همسفرانت بودیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند

 

نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند

 

مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار

 

من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

 

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)