شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

به بهانه نزدیک شدن به 2 مرداد!

1392/4/27 19:23
نویسنده : مامان سوده
336 بازدید
اشتراک گذاری

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و

دوستت دارم...

 

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم .

 

 

 

 

محمد جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزند عزیزمان امیر مهدی عاشقانه و صادقانه به پیوندیکه بسته ایم تا ابد وفادار باشیم .

 

 

دوم مرداد پنجمین سالگرد ازدواجمان مبارک!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله فاطیما(مامان ایلیا)
27 تیر 92 19:59
ماشاالله


ممنون گلم
مامان آروین
27 تیر 92 20:36
مباکهههههههههه من هم آرزو میکنم در لحظه لحظه زندگی مشترکتان
در کنار فرزند عزیزتان امیر مهدی عاشقانه و صادقانه به پیوندیکه بسته اید تا ابد وفادار باشید و خوشبخت




انشاالله شما و همسرتان و اروین قشنگم همیشه شاد و سالم و خوشبخت باشید
مامان آروین
27 تیر 92 21:02
کجاییییییییییییییییییییی


وایییییییییییی مهمان برام رسیدددددددددددد
بابای یسری جان
28 تیر 92 9:14
با سلام
همراه با سبدی گلهای رنگارنگ و از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌ کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌ های خوشبختی حرکت کند .
و همچنین امیدوارم ماحصل این وصلت فرخنده و مبارک ( امیر مهدی عزیزم ) سالیان سال در زیر سایه شما دو بزرگوار خود نمایی کند . انشاءالله
با احترام فراوان


سلام پدر گرامی و مهربان ممنون از دعای زیبایتان انشاالله شما نیز سالیان سال همراه مامان مهربان یسری گلم زندگی سرشار از شادی سلامتی و خوشبختی داشته باشید و روز به روز شاهد رشد و بالندگی نور دیده تان یسری عزیزم باشید
مامان آروین
28 تیر 92 12:23
آنلاینممممممم


امدمممممممممممممممممممممممممم
مامان رادمهر
28 تیر 92 12:37
چه جالب سوم مرداد هم سالگرد ازدواج ماست.اشالله عشقتون مستدام باشه


مبارک باشه انشاالله برای شما هم عزیزم....

بهار مامانه برسام
29 تیر 92 5:06
پیشاپیش سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم انشاالله 120 سال در کنار هم با خوبی و خوشی و عشق و محبت زندگی کنید و همیشه روی خوش زندگی رو ببینید و روزگار بر وقف مرادتون باشه الهی آمین
مامان علی مرتضی
29 تیر 92 13:28
خصوصی
مهرنوش مامان مهزیار
30 تیر 92 9:51
عزیزم سالگرد عقد و عروسی تون مبارک


ممنون گلم
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 16:57
پيش پيش مبارك عزيزم



ممنون گلم
مامان کوثری
4 مرداد 92 16:39
با تاخیر ..........خیلی مبارکه انشاالله همیشه خوبخت درکنار هم زندگی کنید و سالم و سربلند باشین