شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم6

1392/4/24 0:00
نویسنده : مامان سوده
301 بازدید
اشتراک گذاری

توی این تابستون که سرماخوردگی من ادامه داره به کنار سرفه های وقت خواب مرتب اذیتم میکنه نمونه اش دیشب بودکه مرتب سرفه میکردم بابا محمد هم خواب بودو...

مامان در حال سرفه کردن...

امیر مهدی:مامان !هیسسسس!ساکت باش!بابا میخواد بخوابه!!!ساکت

مامان:تعجبخجالت

امیر مهدی دیشب قبل از افطار نشسته روبه روی من و میگه....

امیر مهدی:مامان!کاشکییییییییی بریم عزیزجون!(مامان منو میگه!)خیال باطل

مامان:دل شکستهبمیرم برای دل تنگیت عزیزم !یک دفعه دل تنگ شدی گلم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آروین
24 تیر 92 13:44
سلام عزیزم چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نبودی ببینییییییییییییییییییییی
امیر مهدی و عمی
24 تیر 92 14:46
سلام مامانی خوبی شیفتی؟
خبری ازتون نیست؟
پس شما هم مثل من با سرفه های شبانه دست و پنجه نرم می کنید؟
واقعا چرا این پسر ها انقدر هوای بابا هاشونو دارند؟
.
.
.
نه نرو تو فکر از هرچه بگذریم سخن مادر خوش تر است

سلام عزیزم اره گلم بمیرمممممممممم براتون دوستتون دارم در جوابتون باید بگم فکر کنم علتش اینه که بچه ها چون باباها کمتر دعواشون میکنن و کمتر میبیننشون بیشتر دوستشون دارنالبته فکر میکنم به همین علت باشهههه



مامان آروين
24 تیر 92 15:46
دوست جووووووونم كجاييييييييييييييى؟؟؟؟


عزیزمممممممممم شیفت بودم

علامه کوچولو
24 تیر 92 18:12
سلااااااااااااااااااااااام
مثل اینکه مثل همیم منم زمستون هیچیم نمیشه اما همیشه تابستونا سرما خورده ام
برای سرفه هات به عمه های سید کوچولو هم سپردم هرچند شما انده دکترهایینتا چند شب موقع خواب یه تخم مرغ رو در حد عسلی شدن بجوشون و بخور.....دقت شود حتما رقیق باشد اگه غلیظ شه دیگه فایده نداره...لطفا بعد اون دیگه چیزی نخورین و بخوابین
هروقت برای خودمون بالاخص اقایی اجرا کردم سریعا خوب شده
×××××××××
توو عطاریها پودری داریم به اسم اکسرمه اونم فوق العادست
حتما امتحان کنید
سازمان حمایت از بیماران سرفه ای
در ضمن مگه شوما با مادرتون توو یه شهر نیستین؟


سلامممممممممم عزیزم خدا خیرت بده همین امشب امتحان میکنم اره تو یک شهریم امیر مهدی باید 24 ساعته ببینشون تا راحت باشه خیالش.
امیر مهدی و عمی
24 تیر 92 19:35
سلام
مامانی شیفتی؟
نیستی




سلاممممممممممم شیفت بودممممممممم
امیر مهدی و عمی
25 تیر 92 5:43
سلام
ببخشید دیشب متوجه نشدم (نی نی گپ9 ولی باور کن اومدم شما نبودید


بابای یسری جان
25 تیر 92 11:04
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
عرض 2 نکته :
1- لذت می برم وقتی می بینی یک مادر علیرغم کار بیرون و همچنین بیماری همچنان برای دلبندش می نویسد و عاشقانه دوستش دارد ، هرچند از یک مادر غیر از این هم انتظار نمی رود .
2- لوگوی بالای وب امیر مهدی خیلی قشنگ شده ، چطوری گذاشتینش ، اگر سختت نیست برایم آمورشش را ارسال کنید .
متشکرم
سلام پدر مهربان یسری گلم میام خدمتتان و توضیح میدهم.و اما شرمنده نفرمایید عشق و علاقه شما نسبت به نور دیده تان و شیوه نگارشتان یکی از زیبایی های نی نی وبلاگ است...موفق باشید
با ارزوی سلامتی و بهروزی
التماس دعا





مامان رهام
25 تیر 92 12:42
سلام سوده جون خوبید؟خدا بد نده ....قربون شیرین زبونیات عزیزدلم....شما پرستارهستید؟


سلام عزیزمممممممم بله
اموزش هنر دستی (عسل)
25 تیر 92 16:54
سلام عزیزم خوبی من عسل هستم اگه میخوای بیشتر باهام اشنا شید بیا وبم در مورد کاردستیه دیدم دوست ساغری گفتم دوست منم باشی با تبادل لینکم موافقی که ؟ میشه یه بازدید کننده همیشگی بشی برای وبم و همیشه هم برام نظر بدی ؟ بهم سر بزنید دوستتون دارم سبد سبد() زیاد زیاد ()


سلام گلم امدم
مسیحا
25 تیر 92 18:47
ای جونم پسرمون چه شیرین زبون شده امان از این سرماخوردگی تابستون که گریبان گیر همه شده


فدات بشمممممم مسیحا خوشگلم خوبه؟
مامان آروین
25 تیر 92 21:08
قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا ناز تورا میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجز و تمنا . . .
امیر مهدی و عمی
26 تیر 92 11:29
سلام



سلام به روی ماهتون