شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم4

1392/4/22 0:01
نویسنده : مامان سوده
280 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی:مامان برام نی نی بیار!

مامان سواستفاده گر!:قول بده پسر خوبی باشی غذاتو بخوری و ...

امیر مهدی:نمیخورممممممممممم!!!!قهر

مامان:پس نی نی نمیاریم!از خود راضی

چند لحظه بعد کنجکاوانه ازش میپرسم:

مامان :حالا نی نی داداش باشه یا دختر (به جای خواهر اشتباهی گفتم دختر!)

امیر مهدی:داداش باشه دختر هم باشه!!!

مامان:نه فقط یکی رو بگو !خواهر یا برادر؟

امیر مهدی:داداش باشه!

مامان:اسمش چی باشه؟

امیر مهدی:محمد غدیر!!!!!(اسم نی نی دوست بابا رو میگه!!!)ماچ

معلوم شد امیر مهدی محمد غدیرو خیلی دوست داره!قلب

امیر مهدی:مامان شیر بده!

مامان در حال ریختن شیر داخل شیشه...

امیر مهدی:نههههههههههه!!!!شیر موز باشه!!!!!!تعجب

الهی مامان قربون فرمایشاتت بره!

امیر مهدی در اژانس مرتب در حال شیطنته مگه رو صندلی میشینه!

مامان میخوادیک توقف کوتاه داشته باشه و برگرده و به راننده اژانس میگم:اقا من الان برمیگردم!

امیر مهدی در حال پیاده شدن:اقا!!منم الان برمیگردمممممممم!!!قهقهه

امیر مهدی تمام ماشینهاشو اورده وسط سالن و ....

مامان:امیر مهدی ببین چکارمیکنی عزیزم سالن شلوغ شده!

امیر مهدی :مامان میخوام بنزین بزنم!!!سوال

فدات بشم که هیچ وقت هم کم نمیاری عزیز دلم!!!!!قلب

امیر مهدی جان یک دفعه ساعت 12 شب هوس میکنه لباسشو عوض کنه!و میگه مامان بلوزمو در بیارررر!میخوام بلوز دایناسور بپوشم(بلوزی که عکس دایناسور روشه)!

مامان هم به خاطر تنبلی !!!میگه پسرم چند روز پیش حالت بهم خورد بلوزت کثیف شد!(در حقیقت امیر استفراغ کرد چند روز پیش اما این بلوز تنش نبود!)خجالت

امیر مهدی :نههههههه!!!مامان !اون بلوز بن تن بود که کفیث(کثیف)شد!!!!(دقیقا یادشه که کدوم بلوز تنش بوده)!!!تعجب

الهی قربون دقت و هوشت برم من عزیزمممممممم!!!بغل

مامان داره با بابا صحبت میکنه و امیر مهدی داره گوش میده چند لحظه مامان سکوت میکنه و امیر مهدی میپرسه:خب بعدش چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قهقهه

امیر مهدی یک دی وی دی داره که سه تا شرک روشه و یک دی وی دی جدا هم داره که شرک 4 روشه هیچ کدوم اینها از روی دی وی دی مشخص نیست ولی من دیگه یادمه هر کدومشونو و اینکه شرک 4 یک کم ماجراش خسته کننده است امیر مهدی به مدت یک هفته و هر روزززززززز!!!!!!(باورش سخته!)دی وی دی سه تا شرک رو دید و احتمالا خودش خسته شد و رفت دی وی دی شرک 4 رو اورد و چون خیلی خسته کننده بود من ترجیح دادم همون اولی رو ببینه و میخواستم تقلب کنم که از روی سیدی فهمید!دروغگو

و اما ماهرانه جابه جاشون کردم گذاشتم تو دستگاه طرز شروع اونها هم متفاوته هنوز تازه سیدی رو گذاشتم که گریههههههه....اینو نذار !!!!همونو بذار !!!(بازم فهمید)!زبان

پسرم خدا کنه هیچ وقت کسی نتونه تو رو گول بزنه من که نمیتونم!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

امیرمهدی و عمی
22 تیر 92 10:34
سلام مامانی مهربون
ماشااله به این هوش و زکاوت این فرشته مهربون خدا حفظش کنه
ولی مامانی خوب مچتونو میگیره ها
انشااله همیشه موفق باشی عزیز دلم


سلام به روی ماهتون ماشاالله به وجود نازنین امیر مهدی گلتون
مسیحا
22 تیر 92 10:41
آفرین به این گل پسر باهوش قربونش برم مامانی این هوشش به کی رفته؟


ممنون عزیزمممممممممممممممممممم

متین من
22 تیر 92 15:17
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم
مامان آروین
22 تیر 92 16:37
سلام عزیزم قالب جدید مبارک ایشالا وبت همیشه پر از خاطرات و خوب و خوش باشه


فدات بشم دست گلت درد نکنه شرمنده ام کردی عزیزم
بابای یسری جان
23 تیر 92 2:22
با سلام
سبک قشنگی را در نوشتن وبلاگ شروع کرده اید ، شخصا به نوبه خود وقتی آنها را می خوانم احساس می کنم در همان فضا حضور دارم و این قدرت تجسم سازی شما را نشان میدهد و جای تبریک دارد .
برای امیر هدی گلم ( این پسر باهوش و بااستعدادم )


سلام پدر بزرگوار و مهربان یسری عزیزم قلم من و نوشته های من در برابر زیبایی و شیوایی و حسن بیان شما کم میاورد شرمنده نفرمایید.ممنو از این همه لطف و بزرگواری.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 تیر 92 3:21
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان رهام
23 تیر 92 11:32
سلام سوده جونم تو رو خدا کم لطفی منو ببخشید...نمی دونم در جریان هستی یا نه خیلی وقت بود به نت دسترسی نداشتم....حالا یه نی نی واسه گل پسری بیار دیگه


سلام عزیزم خواهش میکنم گلم.تو فکرش هستیم

امیرمهدی و عمی
23 تیر 92 14:04
سلام
به به قالب نو مبارک


سلام به روی ماهتون عزیزم دوستتون دارم
مامان ايلين
23 تیر 92 14:31
سلام عزيزم ابم چه قالبي ميشه به منم ياد بديد؟


سلام عزیزم قالبو یکی از دوستام براو درست کرده من خودم بلد نیستم
مامان آروین
23 تیر 92 15:23




مامان آروین
23 تیر 92 15:29




مامان رادمهر
23 تیر 92 23:08
سوده جون تازگیا تند تند آپ میکنی و من جا میمونم از خوندن پستاتون.امیرمهدی هم آقایی شده واسه خودش ماشالله.مهم اینه که مامان و بابا دلشونه نینی بیارن پس بجنبید دیگه . امیرمهدی هم رضایت داد


بهار مامانه برسام
29 تیر 92 5:00
جونم عزیزم چقدر شما شیرین زبونی ...خودتم هزارماشالله حیلی شیرینی من اون قسمت آژانس+تی شرت بن تن و دی وی دی شرک رو خیلی خوشم اومد خدا حفظش کنه انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشه