شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

لی لی حوضک

1392/4/13 1:18
نویسنده : مامان سوده
270 بازدید
اشتراک گذاری

لی لی حوضک! اب بخوره افتاد... خب !!!بعدش گرفتش این پختش این خوردش این کله گنده شد!!!!!(شعر لی لی لی لی حوضک از زبان امیر مهدی گلم)

شعر لی لی لی لی حوضک :لی لی لی حوضک
جوجو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک
یکی گرفتش
یکی پوشوندش
یکی نونش داد
همون آبش داد
یکی گفت
کی جوجو رو انداخت توحوضک
این یکی گفت
منه منه کله گنده

خب منم درست خوندممممممممم مامانی!!!خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا مو فرفری
13 تیر 92 2:40
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم آرینا بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید.

http://arinanafasam.niniweblog.com



عزیزم من قبلا رای دادم شرمنده
مامان اروين
13 تیر 92 17:54
به منم سر بزنيد


ادرس نذاشتی عزیزم
امیر مهدی وعمی
14 تیر 92 0:51
آفرین صد آفری پسر خوبو نازنینتاحالا به این با مزگی این شعر رو نخونده بودمدوست دارم امی مهدی گلم
مامانی خصوصی هم دارید لطفا


عزیزم با این رمز باز نشد
مامان اروين
14 تیر 92 9:36
http://pesar-asal.niniweblog.com/اينم ادرس ممنون


علی
14 تیر 92 13:50
سلام مرسی ممنون که لینک کردی ولی نمیدونم باچه اسمی لینک کردین


سلام الان تازه لینکتون کردم با عنوان وب خودتون
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:28
سلاااااام
دوست جون
ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده
میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟
ممنون


وایییییییی عزیزم من قبلا رای دادم خدا انشاالله ایلیا گلتونو حفظ کنه
مسیحا
14 تیر 92 19:35
سلام ، خیلی خوشحالم که به من سر زدین و منو لینک کردین ، منم شما رو با عنوان وبلاگتون لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ، راستی آدرسی که منو لنک کردین آدرس یکی از پستهاست آدرس صفحه اصلی نیست اگه زحمتی نیست تصحیح کنید


سلام مامانی یوسف زیبا ممنون از لطفتون دوستتون دارم
امیر مهدی وعمی
15 تیر 92 0:43
سلام
مامانی کدوم پست باز نشد؟


سلام عزیزم درست شد گل مهربونم
امیر مهدی وعمی
15 تیر 92 18:17




ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
17 تیر 92 18:45
سلام
آفرین به گل پسرم
ماشالله چشم نخوری ایشالله