شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

مهدی

1391/4/13 11:26
نویسنده : مامان سوده
276 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم به نیمه شعبان نزدیک میشیم خوشحالم پسرم اسم زیبایی داره میخواهیم امروز با هم به زیارتگاه عباسعلی بریم و نذر پسر گلم را ادا کنم میخواهیم برا نیمه شعبان شربت بدیم انشاالله که قبول شود

 

انشاالله پسر گلم راه حضرت مهدی(عج)را ادامه دهد انشاالله جزو ملازمین رکابش باشد انشاالله زندگی اش مهدی وار باشد

 

 

 

 

اسمش که می اید تمام وجودم غرق عشق میشود غرق نور چقدر با شکوه است  چقدر برای امدنش لحظه شماری میکنیم اما هر کدام برای امدنش چه کرده ایم؟

 

 

 

چه انتظار عجیبی نه تلاش و کوششی فقط نشستیم وگفتیم خدا کند که بیایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه
14 تیر 91 13:20
سلام
میلاد حجت خدا، دوازدهمین ساغر الهی بر شما مبارک باد





مهدی جان(عج)سوالی ساده دارم از حضورت*من ایا زنده ام وقت ظهورت؟اگر که امدی من رفته بودم*اسیر سال و ماه و هفته بودم*دعایم کن دوباره جان بگیرم*بیایم در رکاب تو بمیرم.میلاد امام عصر(عج)بر همه عاشقان منتظر ظهورشان مبارک باد.