شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امشب

1392/4/9 0:07
نویسنده : مامان سوده
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم!امشب قرار بود مامان شب کار باشه اما وقتی رفتم شیفت دیدم بخش خلوت بود با سوپر وایزر هماهنگ کردیم چون بخش های دیگه نیرو نمیخواستند موافقت کردند من برم خونه ولی هر موقع زنگ زدند سریع بیام بیمارستان حتی اگه ساعت دو نصفه شب باشهاسترسخوب دیگه قانون بیمارستان ما اینجوریه گل پسرم!اما......من رفتم دنبالت خونه عزیز جون موندم تا بابایی بیاد دنبالمون ساعت ده شد و سریال سالهای دور از خانه (اشین)از شبکه تماشا شروع شد و همون موقع تو چشمهاتو ریز کردی و ادای چشم ژاپنی ها رو دراوردی!!!قهقههمرده بودیم از خنده!!بسیار پسر با دقتی هستی عزیزم که به اندازه چشمهاشون توجه کردی!!!!تشویق

با بابایی رفتیم بیرون گفتی پیتزا میخوام!گرچه هیچی نخوردی!دل شکستهولی برات خریدیم تو پیتزا تورینو همش سر و صدا کردی یک خانمه دعوات کرد دلم میخواست پوستشو میکندم اگه اعصابش خورده بمونه تو خونه شون!نگران(خیلی حرفم خودخواهانه بود؟)خب چکار کنم عاشقتم عزیزم هیچ کس حق نداره تو رو دعوا کنه اون هم جلو چشمممممممم منننننن!!!!!کلافهتو هم مرتب میگفتی:خانمه عصبیه!!!قهقهه

بعدش تو خونه من بهت گفتم:عزیزم وقتی رفتیم جایی پیشم بمون وسر و صدا نکن تا کسی دعوات نکنه!افسوس

همون موقع من روی مبل نشسته بود بابایی دراز کشیده بود داشت تلویزیون نگاه میکرد نگاهی به بابایی کردم و گفتم:محمد!تفاوت رنگ پوست منو تو رو نگاه کن!چشمک

محمد گفت:اره !من سبزه با نمک هستم و تو سفید بی روح!!!!!!قهقهه

ضایع شدمممممممممممممممممممممم!!!!!خجالتقهقهه

بالاخره امشب که تا الان به من زنگ نزدند خدا کنه تا صبح هم خبری نشه تا پیشت باشم عزیزمممم .دوستت دارم و عاشقتم!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
9 تیر 92 0:09
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)

خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.


من قبلا رای دادم
امیر مهدی و عمی
9 تیر 92 12:28
چقدر خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هوراااااااااااااااا
پیتزا خوشمزه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزممممممممم جای شما خیلی خالی بود
امیر مهدی و عمی
9 تیر 92 13:45
یزیزم خصوصی گذاشتم
مامان آروین
9 تیر 92 13:56
سلام عزیزم خصوصی داری