شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک همراه....

1392/4/5 20:37
نویسنده : مامان سوده
219 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیر مهدی عزیزم الان که به تو نگاه میکنم بارها و بارها به خود میگویم این تویی که انقدر نگران راه رفتن و حرف زدنت بودم ؟! نگران دل درد ها و گریه های شبانه ات ...تب های گاه و گاه .... دندان در اوردنت چکاب ماهیانه و واکسن هایت...الان انقدر ان روزها برایم دور از ذهن شده که فراموش کرده ام برای چکاب سالیانه ببرمت!!!پسر عزیزم روزی هزار بار خدا را شکر میکنم به خاطر داشتنت بزرگ شدنت قد کشیدنت و .....لحظه لحظه بودنت!

امروز تو را روی دوچرخه میبینم همین تویی که انقدر غصه میخوردم که نمیتواند رورویک سوار شود!!!!خداوندا شکرت !شکر به خاطر همه چیز ....

انشاالله فردا ها تو را ببینم که برخلاف مامان گواهی نامه ات را گرفته ای نازنینم!تو را در حال رانندگی ببینم ...گامهایت استوار عسلم !

مدتیست که احساس میکنم به یک همراه نیاز داری ستاره زندگی ام گرچه دوست ندارم محبتت را با کسی قسمت کنم اما این خالی بودن را در زندگی ات میفهمم که چگونه با کودکان شیرخوار که گاها مهمانمان میشوند خود را سرگرم میکنی و دوستشان داری چگونه برای ماندنشان اشک میریزی ...

با خود فکر میکنم مشکلات بیشتر خواهند شد !رسیدگی و مراقبت از تو گل نازنین اموزشهایت و ...دوباره تکرار و تکرار نگرانی ها قد کشیدنها راه رفتن ها حرف زدن ها چکاب ها و ....چه سخت است !اما گریزی نیست....دلم برای تنهاییت میسوزد عزیزم کاش میشد همیشه گل یکی یکدانه ام باقی بمانی عزیزترینم ....

دوستت دارم تا بینهایت..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام(مامان اميرحسين)
5 تیر 92 20:52
سلام عزيزم
مثل اينكه يك همكار پيدا كردم!!!
از آشناييتون خوشحالم...
اهل كجاييد؟؟


واییییییییییی از اشناییتون خیلی خوشحالممممممممم.امدم پیشتون!
مامان ملينا
5 تیر 92 21:24
مامان امير مهدي جون فرقي نمي كنه يكي يكدونه يا حالا بيش تر مهم اينه كه نياز هاي بچه ها بر طرف ميشه.....يك همبازي واقعي براشون مياد الان ملينام يكم نا ارومه از بابت بچه..اينا همش كودكانه ست چند روز ديگه متوجه ميشند غير خواهر برادرشون هيچ كس خوب نيست گفتم كه اگه خواستي ني ني برو جلو منم الان شادم كه تفاوت سنيشون زياد نيست دير ميشه ها..اميرم ملينا خواهر تو شايدم ارمينم البته شايد برادر تو نگران نباش خاله

ممنون عزیزم.
یدالله ویسمرادی
7 تیر 92 8:04
سلام دوست عزیز باعث افتخار بنده س که هر کدوم رو خواستی کپی کنی ممنون از حضور گرم و صمیمی شمابزرگوارم