شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

قضاوت و شناخت

1392/3/27 15:48
نویسنده : مامان سوده
258 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قند و عسلم!خیلی خوبه که هر کاری میکنیم و هر شرایطی برامون پیش میاد روش فکر کنیم حتی کوچکترین چیز چون من فکر میکنم چیزهایی که به نظرمون بی اهمیت هستند میتونند برامون نکات اموزنده ای داشته باشند.نمونه اش...

مامانی گلم امروز وقتی داشتم قیسی میشستم و از اونجا که عاشق میموه های تابستونم وقت شستنشون مرتب ازشون میخورمخجالتاما میوه هایی مثل قیسی و زردالو رو حتما باید باز کرد و توشونو دید چون از روی ظاهر زیبایشان نمیشه فهمید توشون سالم هست یا نه ممکنه داخلشون کرم خوردگی داشته باشه و اما عزیزم ادمها هم همینطورند پس از روی ظاهر نباید روی مردم قضاوت بد یا خوب کرد و دیگه اینکه نباید همیشه دنبال زیبایی ها بود چون ممکنه درست برعکس انتظارمون طرف مقابلمونو واقعا نشناسیم و ندونیم چه ادمیه حتی با وجود نداشتن زیبایی ممکنه سیرت زیبا داشته باشه و یا بالعکس...عزیزم بدون شناخت درباره دیگران قضاوت نکن و دنبال ظواهر نباش عزیزم.از خداوند برایت ارزوی سلامت و تندرستی میکنم و دوست دارم به بینشی بالا تو زندگیت برسی گلم...دوستت دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:28
راست میگی... هیچوقت نمیشه از روی ظاهر کسی رو شناخت