شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

قانون زندگی....

1392/2/31 9:53
نویسنده : مامان سوده
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا به راستی آمرزشت امیدبخش تر از کردار من است

وبه راستی رحمتت وسیع تر از پندار من،

بارخدایا اگر گناهم نزدت بزرگ باشد گذشتت بزرگ تر است از گناه من

خداوندا اگر نالایقم رسم رحمت تو آن است که مرا فرا گیرد

زیرا که آن فرا گرفته است همه چیز را به مهربانیت ای مهربانترین مهربانان

خدایا به رحمت وسیعت ؛به گذشت بزرگت ؛به مهربانی بیکرانت

دعایم را اجابت کن

امیر مهدی عزیزم ستاره درخشان قلبم سلام.امروز روز خداحافظی مامان از همکارای گلش بود و روز بسیار سختی....عزیزم اینو بدون که زندگی همیشه بر وفق مراد ما نیست و به هر چی که دوست داریم ممکنه نرسیم اما نباید ناامید بشیم و از تلاش دست برداریم.عزیزم بزرگترین نصیحت من به تو اینه که تو زندگیت به هیچ چیز وابسته نشو گلم چون از نظر روحی و عاطفی لطمه میخوری.این قانون زندگیه که به بعضی خواسته ها و علایقمون نمیرسیم و برای به دست اوردن بعضی چیزها چیزهای دیگه رو از دست میدیم البته قانون بیرحمانه ایه ...اینکه باید چیزهاو یا کسانی رو که دوست داریم رها کنیم....عزیزم ارزو میکنم به تمامی ارزوهای شیرینت در زندگی برسی و هیچ وقت گرد ناامیدی و غم به چهره زیبایت نشینه .دوستت دارم خیلی زیاد فرشته کوچک من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آروین
31 اردیبهشت 92 17:16
سلام دوست عزیزم برا کپی عکس یا مطلب موس رو روی مطلب یا عکسی که میخوای کپی کنی نگه دار تا آبی رنگ بشه بعد موس که روش کلیک کردی بکش و بنداز صفحه ارسال مطلب خیلی راحته اگه دوتا صفحه اینترنت باز کنی راحتره یعنی یکیش که همین صفحه ارسال مطلب باشه و یک صفحه که میخوای عکس یا مطلبی کپی کنی
از طرف من صورت گل پسری رو بوسش کن


سلام گلم ممنونم
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 17:36
سلام دوست جونی خوبی بی زحمت بیا خصوصی برات رمز گذاشتم


سلام عزیزم ممنونم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
1 خرداد 92 0:18
عزیزم بمیرم واسی دلتنگیت خوب روزگار همینه زود به شرایط عادت می کنی ناراحت نباش
راستی این آدرس یکی دیگه از وبلاگمه که فقط شکلکه اگه دوست داشتی می تونی برید ازشون اتو وبتون استفاده کنید


خدا نکنه عزیزم ممنونم گلم.
امیر مهدی و عمی
2 خرداد 92 0:12
سام مامانی خوبید ؟
انشاله به این زودی به شرایط جدید عادت می کنید
راستی مامانی نمدونم رمزو خصوصی براتون گذاشتم حالا نمیدونم چی شده
ولی این بار براتون خصوصی ویژه گذاشتم


ممنون عزیزم انشاالله عادت کنم دارم دق میکنم به خدا.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 خرداد 92 8:45
سلام خدا نکنه عزیزم که ناراحت باشی اینکه کارت بیشتر شده یه کم سخته ولی تحمل کن عزیزم شاید تازه رفتی اینجور باشه کم کم بهتر میشه نگران نباش همه چیز خوب میشه گلم روی ماه امیر مهدی رو ببوس
آبجی دیشب خواب دیدم شما با یه مامان دیگه از نی نی وبلاگ که نمی دونم کی بود با هم تو یه جشن دعوت شده بودیم چقدر خوشحال بودم که برای اولین بار همدیگرو می دیدیم این خواب منو برد تورویا کاش حقیقت داشت



وایییییییی عزیزم من دارم از تنهایی دق میکنم کاش رویالتون به واقعیت میپیوست.

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
2 خرداد 92 10:12
راستی ادرس وبلاگی که گفتم نبود یعنی یادم رفته برات بذارم
این ادرسشه

http://mohamadreza91.niniweblog.com/


ممنون عزیزم