شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

ارایشگاه و کوتاهی مو

1392/2/28 0:35
نویسنده : مامان سوده
411 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

در حین کوتاهی مو من انقدر اروم بودم که نگوووووو!!!!!!!!!اما وقتی کار من تموم شد و نوبت کوتاهی موی بابا رسید..........من داشتم همه جا رو با خاک یکسان میکردممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملیکا کوچولو
28 اردیبهشت 92 1:04
سلام به دوست گلم و امیرمهدی جانم. مامان سوده،کجا بودید اخه؟ خدایی دیگه دلم شور افتاده بود. تا وبلاگتو باز میکردم(شرک و عید دیدنی) دوباره(شرک و عید دیدنی) خدا راشکر که سلامتید . گل پسریو ببوس. حالا خوبه بعداز کلی تاخیر با یه عالم پست جدید اومدیا


سلام عزیزمممممممم خودمم خسته شدم نمیتونستم بیام.ملیکا گل رو ببوسید
مامان ملیکا کوچولو
28 اردیبهشت 92 1:08
راستی دوستم یه سوال دارم.زیر چشم ملیکا،بیشتر اوقات یه حاله قرمز داره.تو عکسهای امیر مهدی جانم هم این حاله را میبینم.دقیقا مثل ملیکا.من خیلی نگران بودم اما دکترش گفتهیچی نیست و بچه ها چون حساس هستند با کوچکترین چیزی مثل خوب غذا نخوردن،کم خوابی،کم ابی و سرما خوردگی این حالت پیش میاد. میخواستم ببینم شما هم پیگیر این جریان شدید و به چه نتیجه ای رسیدید؟ ممنون میشم اگه تو وبلاگم جواب بدید بهم.


چشم عزیزم.
مامان ملیکا کوچولو
28 اردیبهشت 92 1:49
وای دوست خوبم،خیلی ماهی. ممنونم که به این سرعت پاسخ دادی. با کلام قشنگت دلم اروم شد.خیلی ممنونم.خیلی. روی ماه امیرمهدی خوشگلمو ببوس(ماشاالله)


خواهش میکنم گلم.
علامه كوچولو
29 اردیبهشت 92 10:08
سلام
ماماني توو اينه خودتي؟
اگه خودتي ماشاءالله خيلي نازيه هاااپس معلوم شد امير مهدي شبيه كيه!!1نه كه اقاتونو ديدم


سلاممممممممممممم وایییییییییییییی خدا مرگم بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
1 خرداد 92 0:11
مبارکه عزیزم موطلایی خاله
مامانی یه چیز تو آینه توجه مو جلب کرد یک ساعت روش زوم کرده بود خیلی خوشحال شدم


واییییییییییییی خدا مرگم بده!