شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

غم انگیز ترین حنابندان

1391/4/11 3:18
نویسنده : مامان سوده
286 بازدید
اشتراک گذاری

در خانواده محمد رسم دارند شب قبل از عروسی را حنابندان میگیرند و با شادی  کمی حنا به کف دست عروس و داماد میزنند ماجرا از این قرار بود که جواد به خواستگاری تک دختر یکی از همشهریهای خودشان رفت و درست شب قبل از بله بر ون پدر دختر طی حادثه رانندگی جان خود را از دست داد و خانواده ها را داغدار نمود اما عروسی بهم نخورد و بعد از طی مراسم چهلم جواد و فایزه با یک عقد محضریط  رسما زن وشوهر شدند و مراسم عروسی به بعد موکول شد و اما امشب که مراسم حنا بود با دیدن اشکهای مادر عروس و پسر بچه شش ساله اش که بهانه پدر را میگرفت غمی تازه در دلم ایجاد شد انگار که همین دیروز بود پدر عزیزم درست وقتی من نه ساله بودم از دنیا رفت و مادر  جوان من را که سی و سه سالش بود با دخترن هجده شانزده و چهارده ساله و نه ساله تنها گذاشت و اینچنین  است که واژه زیبای بابا از خانه مارخت بر بست روحش شاد و یادش گرامی.                                                                                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ريحانه مامان نيايش
11 تیر 91 12:48
از خوندن اين مطلبت اشك تو چشمام جمع شدواقعا دردناك بود
سودابه
24 تیر 91 17:56
خدا پدرتونو بیامرزه . خیلی ناراحت شدم .


متشکرم