شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

ما امدیم با کلی تاخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/2/27 23:50
نویسنده : مامان سوده
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای از گل بهترم.سلام به همه مامانهای گل و نی نی های نازشون.معذرت خواهی منو بپذیرید .راستش من این چند وقت  دسترسی به لب تاب نداشتم و ....چقدر دلم برای همه تون تنگ شده بود......

سلام سلام سلام سلام......هزار تا سلام به شما و پسر عزیزتر از جانم!راستش انقدر اتفاق خوب و بد افتاده که وایییی یک عمر طول میکشه تا بخوام همه رو بنویسم.اما مهم ترین اتفاق اینه که من از اول خرداد میرم بیمارستان کاشانی تا به عنوان نیروی پیمانی و نه قراردادی کار کنم اما به جای خوشحالی انقدر درگیری فکری دارم که واییییییییییییییییی......دل کندن از محیطی که 6 سال دارم کار میکنم فوق العاده سخته.اما به قول همکارام بنی ادم بنی عادته!چه میشه کرد این روزها به گریه من و همکارام گذشت تا کم کم عادت کردیم.لب تابم هم که نبود بخوام درددل کنم ترکیدمممممممممممممم از غصه این چند وقت اما حضور گرم و دوست داشتنی چند تا از نی نی وبلاگیهای عزیزم که با هم تلفنی صحبت کردیم مثل ناهیدجون ارام گلم و زینب جون واقعا ارامش بخش بود ارام گلم وبلاگت باز نمیشه عزیزم!!!!!همه تونو دوست دارم ازتون میخوام برام دعا کنید عزیزای گلم.واییییییییی امیر مهدی نازنینم مامانو ببخش به خاطر درگیریهای چند وقت اخیر و اینکه به وبلاگت سر نزدم دسته گل نازم.به زودی با یک عالمه عکس و خاطره برات میام عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمهر
28 اردیبهشت 92 0:01
سلااااااااااااااااااااااااامم.چه عجب!!! دلمون براتون تنگ شده بود.
تبریک میگم عزیزم.انشالله زود رسمی بشین.خیلی خوشحال شدم


سلام عزیزم دل به دل راه داره گلم منم خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم تنگ شده بود.انشاالله شما هم به همه ارزوهای زیبایتان برسید.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 اردیبهشت 92 19:52
سلام سوده جونم. خیــــــــــــــــــلی دلم براتون تنگیده بود.
خوشحالم ک برگشتید. همه پستای جدیدتو دیدم و کلی هم ذوقیدم. دوستتون دارم. تند تند بنویس


سلام عزیزمی شقایق جان منم تمام پستهاتو خوندم گل نازم.
بابای یسری جان
30 اردیبهشت 92 17:51
با سلام و احترام
در پُستی که تمام سلامهایش تقدیم به مامانها و نی نی هایشان می شود ، شاید گذاشتن کامنت از طرف یک پدر کار صحیحی نباشد! اما دوست داشتم حضور مبارکتان را به این وبلاگ ، در جایی تبریک بگویم که اولین نوشته شماست بعد از 52 روز دوری .
و تشکر می کنم که بعد از برگشتنتان ، ما و دخترمان را فراموش نکرده اید .
این 52 گل تقدیم به امیر مهدی عزیزم برای تک تک لحظاتی که آمدیم و نبودید .



سلام و خسته نباشید به پدر بزرگوار و یسری نازنینم.از این همه لطف و محبتتان بینهایت ممنون و متشکرم.در پناه خدا باشید انشاالله.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
1 خرداد 92 0:03
سلام عزیزممممممممممممممممممممممم
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااات
بلاخره غیبت کبری تموم شدا
وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم
اینجا بدون شما خیلی احساس تنهایی می کردم نمی دونی چه ذوقی کردم هروقت که میومدم نت انتظار داشتم تو لیست نظرات پیامتو ببینم ولی هر دفعه ناامید می شدم گلم
عزیزم از اینکه به درجه بالاتری رسیدی خوشحالم امیدوام همیشه در حال ترقی باشید


سلام ناهید جونم عزیزم دل به دل راه داره گلم .از داشتن دوست گلی مثل شما به خود میبالم عزیزم.
خوب خوبید؟عزیز خاله امیر مهدی جونم خوبه دلم براش لک زده بود فداش شم


سپیده از وبلاگ "کودک من"
2 خرداد 92 1:32
سلام خانمی. خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم و خوشحالم که دوباره به این حقیر سر زدید.


سلام عزیزممممممممم شما سرورید تاج سرید.دوستتون دارمممممممممممممممممم.