شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عید دیدنی و هفت سین!

1392/1/2 11:41
نویسنده : مامان سوده
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام غنچه گلم!سلام بارون بهاری من !سلام شکوفه گیلاسم!سلام اقاقیای سفیدم!سلام عشقم وجودم نفسم !عیدت مبارک !صد سال به این سالها!روز عید شبکار بودم عزیزم.خدا همه بیمارانو شفا بده .اولش به خاطر تنهایی تو ناراحت بودم اما وقتی رفتم سرکار احساس کردم بیمارانی که انجا خوابیده اند تنها ترند و بخ کمک ما نیاز دارند .خدایا شکرت که پرستارم و مفید هستم .عزیزم امیدوارم مامانو درک کنی عزیزترینم.فرشتهگل یاسم وقتی از چند تا چیز صحبت میشه قلبم سرشار از عشق میشه اول از وجود عزیز تو و بعد از مامان گلم و دیگه از شغلمه.که عاشق همه تون هستم.خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!دیروز روز اول عیذ بود و رفتیم خونه مامان بابایی .این هم از عکسهات با امیر محمد کنار هفت سین مامان بابایی:

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم در این سال نو وجود عزیزت سالم باشه هم تو و هم بقیه نی نی های گل عزیزم.و اینکه بین شما و امیر محمد و امیر حسین صلح و صفا برقرار بشهههههههههه!!!!!!!!!!!!!!کلافه

 

و اما گل لاله من!بعد از ظهرش هم رفتیم خونه مامان من یعنی عشق تو و من یعنی عزیز جون که انشاالله خدا عزیز جون و خاله شقایق گلتو برامون حفظ کنه .وایییییییییی مامانی یادم رفت خاله شقایق هم از اون کسانی هست که وقتی اسمش میاد تمام وجودم پر از عشق میشه گلم.این هم از سفره هفت سین عزیز جون که چون شما خواب تشریف داشتی فقط از سفره عکس گرفته شد.

 

 

 

من عاشق عکس بالا هستم گلم دهن ماهیه بازه!!!!!اولین عکس مطلبی هم که گذاشتم هفت سین عزیز جونه.

و اما دو تا هم عکس برای حسن ختام از هفت سین خودمون:البته ما دو تا هفت سین داشتیم:

 

 

 

 

 

 

 

مبارک بادت این سال و همه سال!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤ساغر❤
2 فروردین 92 17:09
سلام خوبید؟چه خبرا؟خوش میگذره؟امیر مهدی جونی خوبه؟عیدتون مبارک
راستی رمز رو تلگراف کردم


سلام گلم ممنونمممممممممممممممممممممممممم
مامان آروین
2 فروردین 92 22:19
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک


لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .
مامان سها
3 فروردین 92 6:54
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .
بهارتان مبارک


سین هشتم سخن ساده تبریک من است.با ارزوی سالی شاد...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 فروردین 92 10:16
خانمی ثبت شد


ممنون گلم