شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عشق مامان

1391/4/10 21:03
نویسنده : مامان سوده
290 بازدید
اشتراک گذاری
امير عزيزم تو قطره قطره خوني هستي كه در رگهايم جاريست تو در تك تك ضربانهاي قلب مني تو تمام دم وبازدم من هستي عزيزترينم نمدانم وسعت عاشقانه هايي را كه ميخواهم برايت بنويسم چگونه بيان كنم افسوس كه نه كلمات قادرند بيانگر عشق اسماني من به تو باشند و نه من ميتوانم وسعت اين عشق را بيان كنم تو يوسف زيبا و عزيز مني كه تصور يك لحظه نديدنت وجودم را به اتش ميكشد عاشقانه ميپرستمت تك تك اجزاي وجودت را ميپرستم نازنينم .
 تصاوير زيباسازي وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقي، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com
نميدانم وقتي ميخواهم بنويسم وسعت حرفهايم چه ميشوند گويي كلمات هم از من گريزانند!تو را در قلب خود دارم و مانند وجودي با ارزش مي انگارمت با تو دنياي من پر از شاديست! با تو از عشق سرشارم اي عشق اسماني من!
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)