شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

چرا برای فرشته هامون وبلاگ درست کردیم؟

1391/12/2 19:27
نویسنده : مامان سوده
220 بازدید
اشتراک گذاری

چرا برای نی نی هامون وبلاگ درست کردیم؟(این یک مسابقه است که  عمه مریم جون که عمه یک پسر گل هم اسم پسر منه   منو بهش دعوت کرد و منم باید از سه نفر دیگه دعوت کنم.البته ناگفته نماند که عمه مریم جون قبلا سه نفر رو دعوت کرده بود اما چون خوش قلب و مهربونه منو هم به عنوان چهارمین نفر دعوت کرد ممنونم ازت عزیزم.)

و اما جواب:اول از همه باید بگم من تا قبل از اینکه بخوام برا پسرم وبلاگ درست کنم اصلا زیاد کار با کامپیوتر بلد نبودم وقتی محمد لب تابو خرید و میرفت اینترنت منم همه جا سرک کشیدم تا دیدم بعضی مامانها خاطرات بچه هاشونو مینویسن و خیلی برام جالب بود و من هم از اونجایی که عاشق پسرم هستم تصمیم گرفتم اینکارو بکنم اول با نینی وبلاگ اشنا نبودم و جای دیگه وب درست کردم تا اینکه ریحانه جون خواهر فرزانه دوست گلم منو با نینی وبلاگ اشنا کرد.واییییی چقدر تو اپلود عکس و .....و... و...مشکل داشتم بلد نبوم به خاطر پسرم همه رو یاد گرفتم چون جای قبلی یعنی پارسفا امکاناتش مثل نی نی وبلاگ نبود و همه کار و باید خودم میکردم .به هر حال من تونستم یک وب قشنگ برای پسرم درست کنم .من همه این کارا رو به عشق پسرم کردم و اون زمانی که سر سختانه دنبال یاد گیری بودم فقط و فقط به خاطر پسر نازم بود .امیر مهدی تنها عشق اسمانی من بعد از خداونده که به خاطر لحظه لحظه بودنش خداوند رو شاکر و سپاسگذارم.خدایا این عشق اسمانی رو همیشه سالم برام نگه دار .و اما اینجا شد محلی برای ثبت خاطرات و عکس های عزیز ترین موجود زندگی ام و شد جایی برای اشنایی با مادران گل و. مهربان از نقاط مختلف.اینجا خیلی چیزها یاد گرفتم و از این بابت خوشحالم.امیدوارم امیر مهدی جانم وقتی بزرگ شد وبلاگشو ادامه بده و بفهمه که مامانش چقدر عاشقش بوده و همیشه به فکرش بوده .امیر نازنینم دوستتت دارم عزیزم.هر کاری میکنم تا تو خوشحال باشی .وقتی وبلاگ های مامانهای دیگه رو میدیدم با خودم فکر کردم مبادا پسرم بزرگ شد بهم بگه چرا تو این کارو برام نکردی.و من شرمنده اش بشم.و بالاخره اینکه خیلی خوبه که همه بتونن شیرین کاریها و شیرین زبانیها و عکسهای یک فرشته معصومو بخونند و ببینند و لذت ببرند.من همیشه دوست دارم هر کاری رو که از دستم بر میاد برای پسرم انجام بدم تا هیچ وقت احساس کمبود و ناراحتی نکنه .دوست دارم همیشه لبخند رو روی لبهاش ببینم .عاشق صدای خندیدنش هستم .عاشق شیر خوردنش غذا خوردنش لباس پوشیدنش راه رفتنش نفس کشیدنش و ....عاشق ذره ذره وجودش هستم .امیر عزیزم من با تو زنده ام عزیزم.تو بالاترین انگیزه زندگی منی نفسم.

نی نی وبلاگ و تمام مامانهای گل دوستتتون دارم و با اجازه مریم جون دوست گلم از سه نفر دیگه دعوت میکنم تا تو این مسابقه شرکت کنند:1 مامان محمد باقر گل2زینب جان مامان امیر مهدی گل3بابای مهربون یسری جان گل  با نگارش زیبایشان.

البته منم یک بدعت شکنی بزرگ میکنم و از همه کسانی که به وب پسرم میان میخوام تو این مسابقه شرکت کنند تا همه بتونند احساسات قشنگشونو بنویسند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای یسری جان
2 اسفند 91 21:42
با سلام
از حسن نیت شما بسیار سپاسگذارم ، اما آدرس این مسابقه ، شرایط شرکت و نحوه معرفی رو من متوجه نشدم ، اگر محبت کنید ممنون میشم


سلام پدر بزرگوار در حقیقت یک مسابقه واقعی نیست این اسمی است که مامانهای دیگه براش گذاشتند و فقط قصد این است که ما هدفمان را از درست کردن وبلاگ برای فرزندمان بنویسیم و با توجه به قلم زیبای شما و پاکی و صداقت دلتان من خیلی دوست داشتم صحبتهای شما را هم بخوانم این بود که خواهش کردم بنویسید .بابت اینکه منظورم را درست بیان نکردم عذر خواهی میکنم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
3 اسفند 91 1:15
چه مطالب زیبا وجالبی وچه پست قشنگ وباارزشی من کلی لذت بردم چه خوب منم دوست دارم احساسات درونیم رو در مورد کودکانم بنویسم با اینکه همه مطالبی که می نویسیم همه برگرفته از احساس مادرانه مان هست ولی زیاتر این که خلاصه نویسی کنیم منم شرکت می کنم ولی لطف کنید بگید چه جوری ؟
آفرین به مامان سوده گل


عزیزم در حقیقت یک مسابقه واقعی نیست فقط قصد اینه که مطلب بنویسیم مامانهای دیگه اسم مسابقه روش گذاشتند
امیر مهدی و عمی
3 اسفند 91 14:46
سلام،ممنون از لطفی که به من داشتید،دوستتون دارم،همیشه نوشتن احساساتی که از عمق جان بلند میشه برای من بسیار مشکل وسخته اما شما بسیار زیبا بیان کردید.همیشه در کنار هم سالم و شاد باشید،نازنین پسرمون رو ببوسید


سلام گلم ممنونم