شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

خونه تکونی با امیر گلم

1391/11/30 16:08
نویسنده : مامان سوده
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه گلم!امسال خونه تکونی ما هم حال و هوایی داره!همراه با پسر گل و تمیز و البته وسواسی مامان!!!تا یک ذره اشغال رو فرش میبینی میگی مامان جارو بزن!!!!اشپز خونه و بوفه رو با هم تمیز کردیم نفسم!!!باور کن با وجود تو اصلا خستگی برام مفهوم نداره نفسم .بهت میگم دستمال بیار...حالا اینجا با شیشه پاک کن اسپری کن...وای عاشق کار کردنیی!!!پس زودتر بزرگ شووو...خجالتنه بابا شوخی کردم عزیزم دلم نمیاد تو رو خسته کنم عزیزم خودت دوست داری کار کنی عزیزممممم.خسته نباشی گل عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

SABA
29 بهمن 91 22:33
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم و در ضمن میتونیم با هم همکاری در فروش داشته باشیم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم
مامان امیر مهدی
29 بهمن 91 23:19
سلام سوده جون ماشالا به امیرمهدی جیگر که اینقدر تمیزهپس امسال امیرمهدی قراره کمکت بده
گلم پیش ما هم بیا


سلام عزیزمممممممممم امدممممممممممم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
29 بهمن 91 23:58
سلام گلم خوبید وای ماشالله به شما مامان خوب خسته نباشید خونه تکونی با پسمل گل خودم ماشالله به امیر گلم قربونش برم ماشالله خوشگل تر شده یه ماچ آبدار بکن امیر مهدی جونو


سلام عزیزم خوبی دسته گلاتو ببوس از طرف من.مواظب خودت باش عزیزم.
من
30 بهمن 91 11:59
سلام ..
این همه پست جدید .. چرا هیچکس به من نگفت .. راستی مامان خانم از اون تقویما به منم میدین

بینم نکنه داری تمرین میکنی ارکست چی بشی


سلام تقویم چه قابل داره....زود به زود به ما سر بزنید...
امیر مهدی و عمی
30 بهمن 91 20:10
سلام بر مامانی و گل پسر مهربون
چه جالب امیر مهدی ما هم تا موقع تمیز کردن خونه میشه سریع یک دستمال میاره
آخه انقدر که گلن
نازنین پسر انشااله عید خوبی داشته باشی





مامان امیر مهدی
1 اسفند 91 0:58
سلام عزیزم ممنون بابت لینک منم با افتخار لینکتون کردم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
مهرنوش مامان مهزیار
1 اسفند 91 10:17
سلام عزیزم خسته نباشید. هرچند که گل پسرت کمکت بوده


سلام گلم سلامت باشین
علامه كوچولو
1 اسفند 91 10:41
وووووووووووووووووي فداش شم كه اينقدر ماهه



خدا نکنهههههههههههههه
امیر مهدی و عمی
1 اسفند 91 23:37
سلام مامانی
ما بدعت شکنی کردیم و شمارو به عنوان نفر چهارم رسما به این مسابقه دعوت کردیم
یک سری به وبلاگ ما بزنید


سلامممممممممم امدممممممممممممم
مامان امیر مهدی
2 اسفند 91 0:41
وبلاگت تو قسمت بروز شده ها بود فکر کردم آپیدی ولی دیدم همون قبلیه
بابای یسری جان
2 اسفند 91 16:14
با سلام
اول لازم می دانم از عنایتی که به وبلاگ یسری دختر خوش قدم دارید تشکر کنم ، آنقدر زیبا احساساتتان را بیان می فرمایید که اینجانب و دخترم را شرمنده می نمایید . شاخه ای گل تقدیم می کنم به امیر مهدی عزیز
به پاس تمیز بودنش و بوسه از گونه اش برای آن چهره دوست داشنی با ان ابروهای پیوندش


سلام پدر بزرگوار مهربان و گرامی.هزاران افرین بر احساسات پاک و قلم شیوایتان و هزاران افرین بر زیبایی تحسین برانگیز چهره دختر دلبندتان.متشکرم از لطف و عنایت شما که تنها شامل حال خانواده تان نشده و افراد پیرامونتان را نیز از این همه لطف و محبت سرشار و شرمنده میفرمایید.سپاس پدر مهربان و گرامی..