شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تقویم هندوانه ای امیر مهدی جان

1391/11/29 17:18
نویسنده : مامان سوده
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام هندوانه شیرینمممم!سال نوت پیشاپیش مبارک!هر روزت عید !زمستونت بهاری!و لحظه لحظه زندگیت سرشار از عطر خوش اقاقیا!

دست مامان کوثر جون درد نکنه که برات تقویم قشنگ درست کردعزیزم.من خیلی خیلی ازش تشکر میکنم چون هم خانم باسلیقه ایه و هم خیلی خیلی خوش قول که به موقع تقویم تو و کارهای مربوط به تم تولدتو انجام داد و برام فرستاد .ممنونم دوست گلم.اینم ادرس وبلاگش که میتونین برین وببینین:

http://temparti.blogfa.com/

اینم از بقیه عکسهای تقویم:

 

 

 

 

با تشکر فراوان از مامان کوثر جون زینب خانم گل و با سلیقه.تزینات تولدش رو بعدا میذارم چون هنوز زوده !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
29 بهمن 91 17:27
فدات بشم عزیزم خیلی ممنونم خیلی شرمنده کردین منو


:
سپیده از وبلاگ "کودک من"
29 بهمن 91 18:37
سلام سوده جان. ایشالله عکسهای تولدش رو که گذاشتی همه رو با هم می زارم. منتظر عکسها هستم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
30 بهمن 91 0:00
سلام به به چه زود اقدام کردید خیلی خوب شده تقویم با عکس امیر مهدی جونم


سلام عزیزم قربونت برم من
مامان علی مرتضی
30 بهمن 91 0:35
وااااای چ تقویم قشنگی کار مامان کوثری عالیه واقعا کارش تمیزه،خیلی قشنگ شدن.چ خوب امیر مهدی جونم کمک مامانی میکنه فدای اون وسواست بشم عزیزم


سلام گلم خدا نکنه عزیزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 3:01
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

مبارك باشه تقويمت



ممنون گلم
علامه كوچولو
1 اسفند 91 10:39
سلام كارشون واقعا عاليه منم از كارشون راضيم
ميگم ازين تقويما برا ماهم بفرستين بد نيست ها


سلام عزیزم اره واقعا راستشو بگو دلت هوس هندوانه کرده هان؟؟؟؟؟تقویمو بهانه کردی!!!!!
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 اسفند 91 22:54
سلام خانم. اومدم ببینم عکسهای تولد رو گذاشتید یا نه ولی انگار خبری نیست!!