شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک شب ترسناک...

1391/11/3 18:04
نویسنده : مامان سوده
280 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

 

سلام عسل مامان!!!عزیزم مامان دیروز عصر کار بود  و بابایی هم رفت تهران.من میخواستم برم پیش عزیزجونت اما چون روز بعد یعنی امروزو صبح کار بودم با خودم گفتم مسیر خونه مامان تا بیمارستان زیاده و خونه خودمون موندم و هیچ فکر نمیکردم که....

دیشب ساعت 11:32 شب بود که دراز کشیده بودم و امیر هم موهای منو گرفته بود داشت شیر میخورد یک دفعه حالت تهوع بهم دست داد و دیدم زمین داره زیر پام میلرزه پاندول ساعت بدجوری بهم میخورد و بله....زلزله ای با شدت 5/5 ریشتر  اتفاق افتاد و همه رو اون موقع شب از خونه هاشون کشوند بیرون .واقعا وحشتناک بود مخصوصا از بعد از زلزله بم وقتی زلزله میشه ما واقعا میترسیم که مبادا اون بلا سر ما هم بیاد خدا برای هیچ بنده ای نیاره ...خیلی سخته...خیلی وحشتناکه....واییی چقدر ترسیدم تا صبح نخوابیدم از ترس.امیر هم متوجه شد و گفت مامان از زلزله بدم میاد میترسم...الهی مامان بمیره برای چهره وحشت زده ات مامانی ..گر چه من سعی کردم خونسردی خودمو حفظ کنم اما از تکانهای شدید تو هم ترسیدی  عزیزم.انشاالله دیگه تکرار نشه گلم.خدا کنه بابایی هر چه زودتر به سلامتی برگرده چون وجودش قوت قلبه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آوازقو
4 بهمن 91 9:10
سلام .......خوبین؟ اینجا نمیدونم چی صدات کنم ؟ولی اینجا مامان امیرمهدیی....همیشه در پناه خدا صحیح وسلامت باشی.و ایمن از بلایای اطرافت....


سلام عزیزم خوش امدین خیلی وقت بود دیگه خبری ازتون نداشتم خوشحال شدم عزیزم.شما هم انشاالله در پناه خدا سالم و شاد باشید دوست گلم.
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 بهمن 91 12:43
وایییییییییی زلزله؟
الهی بمیرم که ترسیده بودین
منم از زلزله خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی میترسم


خدا نکنه شقایق جان.
طراح بنر
4 بهمن 91 15:07
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
مامان شایان
4 بهمن 91 15:34
عزیزم من کیلیپ برای تولد و جشن ها و جشن تولد و جشن دندونی نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون به عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه. اگه دوست داشتید من در خدمتتونم. تبادل لینک کنید
علامه کوچولو
4 بهمن 91 17:40

وااااااااااااای خیلی وحشتناکه خدا کنه دیگه تکرار نشه
الان اوضاع ارومه؟


انشاالله هرگز اتفاق نیافته اره حالا تصمیم گرفتیم تو هفته دیگه چند روز بریم بندر امروز شنیدم بندر زلزله شده!!!!!زلزله دنبالمون کرده !!!!اگه میخواهی دعوتمون کنی دست نگه دار!!!!!!!!!!
علامه کوچولو
4 بهمن 91 17:40
میدونم شما شجاعتر ازین حرفایی




ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
27 اردیبهشت 92 22:43
سلام
عزیزم زلزله واقعآوحشتناکه امیدوارم دیگه نبینید