شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

خواب گیلاس!

1391/10/1 15:00
نویسنده : مامان سوده
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام گل قشنگم!از اونجایی که ما میخواستیم برای مراسم شب یلدا دیشب بریم بیرون و من میخواستم شما خوش اخلاق باشی گذاشتم تمام بعد از ظهرو بخوابی!ساعت 8 شب بود که من تو سالن نشسته بودم که یک دفعه با صدای بلند تو خواب خندیدی و چه صدای خنده قشنگییی!! چند دقیقه بعد هم امدی تو سالن و داشتی میخندیدی!وقتی ازت پرسیدم که امیر مهدی جان چی دیدی تو خواب که میخندی؟گفتی:گیلاس!!!واییی مردم از خنده!من که تو خوابت نبودم اما خودت گفتی خواب گیلاس دیدی!!

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

و امروز هم رفتی زنجیرتو که برای سینه زنی برات خریدیمو از تو کمد پیدا کردی و اوردی شروع کردی به زنجیر زدن ان هم چقدر حرفه ای!و مرتب هم میگفتی :حسین جان!!!عزیزم نمیدونم چرا یاد سینه زنی افتادی!

الهی قربون گل پسرم برم که با شیرین کاریهاش غمو از دل ادم میبره عزیز دلم دوستت دارم یک دنیااااااااااااااااااااااااااااا!

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
2 دی 91 14:19
منم گیلاس میخام


خدا ملگم بده الهییییییییییییییییییییییییی!!!
علامه کوچولو
2 دی 91 14:20
قربونش برم خواسته بگه شب یلداست خوش بگذره اما یادمون نره هنوز روزها بوی عاشورا دارن



واقعا درسته.
سپیده
2 دی 91 15:09
سلام. خصوصی فرستادم
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون گلم
من
2 دی 91 23:42
میگما چله زمستون اونم شب یلدا خواب گیلاس دیدن هم عالمی داره ها
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 دی 91 19:15
سلام عزیزم شما که به ما رمز نمیدی ...
من رمز و خصوصی برات میفرستم ...


ممنون گلم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 دی 91 19:16
واااااااااای لطفا رمز و تأئید نکن ممنون


ممنون عزیزم