شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

ترخیص از بیمارستان

1391/8/9 20:23
نویسنده : مامان سوده
264 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

 

سلام ایس پک شکلاتی مامان!امروز مریم خانم مرخص شد و رفت پیش غدیر و ثنا.اما متاسفانه هنوز اوره و کراتینینش بالاست.خدا کنه این مرحله حادو پشت سر بگذاره و خدانکرده تو فاز مزمن نارسایی کلیه نره.استرسهنوز خیلی نگرانش هستم خیلی زیاد.امروز عمه مهدیه زنگ زد و کلی امیر حسین پسرش که یک ماه از گل پسر کوچک تره با من حرف زد .من بهش میگفتم:کلاغ چی میگه؟و خیلی سریع شکلات مامان جواب میداد:قار قار!میگفتم:کلاغ چی میخوره؟نقل و نبات جواب میداد:پنیر!من دیگه تمام حواسم به امیر مهدی گل گلاب بود تا به امیر حسین پسر عمه مهدیه!و هر چی از امیر حسین پرسیدم امیر مهدی تاج سرم جواب داد!!!مامانی خیلی ناجور سرماخورده تو هم همش کنارمی خدا کنه سرما نخوری نفسم عزیزم.نگرانپیشی ملوسم دوستت دارم .الهی من قربون اون جمله بندیهات و حرف زدنت برم که تا اسم غذا میاد فقط میگی ماکاری!(ماکارانی)حالا کاش همونو هم میخوردی دلم خوش بودددددمتفکر

             شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اگه همه چیز به خوبی پیش بره و مریم خوب بشه پنجشنبه شب مراسم شب 6 غدیره انشاالله همه چیز روبه راه باشه و دلشون شاد بشه.تازه روز عید غدیر خم هم عروسی نرگس عمه غدیر کوچولوست انشاالله خوشبخت باشن و مریم هم حالش خوب باشه تا با دل خوش تو مراسم شرکت کنه.                                                                         

 

                                          

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی مرتضی
9 آبان 91 21:36
سلام سودهی عزیز خوبی عزیزم؟پسر گلت چ طوره ؟ممنون ک ب ما سر میزنی،راستش برای رمز چیز مهمی نبود فقط عکس ی محل توی گیلان بود ک خواستم بدونم کجاست>عزیزم من 5 شنبه میرم آمل انشالله بمحض اومدن میام بهتون سر میزنم وکلی عکس میگیرم تا شما هم ببینید امیدوارم حال مامان مریم هرچ زودتر خوب خوب بشه دوستون دارم ی دنیاااااااا




ریحانه مامان نیایش
10 آبان 91 10:27
سوده جونم ممنونم عزیزم وقتی میخوایی حروف رو بزرگ تایپ کنی اول چند تا حرف رو بزن بعد با سایز قلم قلمت رو بزرگ کن بزرگ میشه بعد حروق کوچیک الکی که تایپ کردی رو پاک کن رنگی هم که من نتونستم البته میشه ولی دورش کادر رنگی میشه من میخوام حروف فقط رنگی باشه در مورد شکلک ها هم که تو قسمت آپلود نوشته از آپلود کردن شکلکها جدا خودداری کنید برای همین من نتونستم پس با آپلود نی نی وبلاگ عکس میزارید