شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم 42

1393/5/14 18:36
نویسنده : مامان سوده
358 بازدید
اشتراک گذاری

من مشغول کار بودم و محمد طاها مرتبگریه....

امیر مهدی:چقدر بهت گفتم از شکمت نیارش بیرون!حالا خوب شد بخیه ات زدن!!!!

مامان:خنده

امیر مهدی:مامان!بخیه هات خوب شدن بغلم کنی؟؟؟

مامان:غمگینگریه(دلم از این حرف کباب شد)بمیرم برای دل کوچکت عزیزم...

امروز خیلی خسته بودم محمد طاها هم دل درد بود هم بخاطر سوختگی پاش مرتب بی قراری میکرد ...همینطور که نشسته بودم چشمهامو بست...

امیر مهدی:مامان!خسته شدی؟

مامان:بله پسرم!

امیر مهدی:خب انقدر کار نکن دیگه!

مامان:بوسمحبت
 

پسندها (4)

نظرات (14)

ارام
14 مرداد 93 19:37
سلام سوده جان! من گوشیم خرابه!نمیتونم پیام بدم.....اما پیامهات میاد!توو اخرین پستم برات پیغام گذاشته بودم اما دیر اومدی و پست رو مخفی کردم! هروقت اومدی نی نی گپ بهم پیام بده میام
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما...اخه چرا رفتی؟چطور پستتو مخفی کردی؟؟به منم یاد بده جالب بود
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
14 مرداد 93 22:03
سلام سوده جون من خیلی روی بچه های اول حساسم همیشه می گم اگه خدا لطفی کردو ما دوباره عمه شدیمخیلی باید امیرمهدیمون از لحاظ روحی حمایت بشه ملم جون میگه اگر از گل بالاتر بهش بگن سید قلبها رو میارم پیش خودم اوا اوا..... خیلی مواظب قلب کوچولوش باش
مامان سوده
پاسخ
سلام گلم خواهر من دقیقا حرفهای شما رو میزنه
امیر مهدی و عمی
15 مرداد 93 2:05
الهی من بفدای این قند و عسل مهربون بشم خدا حفظت کنه و همیشه قدر این مامان مهربون و بی نظیرو بدون
مامان سوده
پاسخ
خدا نکنه گل نازنینم..خدا عمه های بهتر از گل رو هم حفظ کنه انشاالله
امیر مهدی و عمی
15 مرداد 93 2:05
پست های جدید اومدن
مامان سوده
پاسخ
سلام و صد سلام امدمممممممممممممممممم
مامان ریحانه
15 مرداد 93 9:55
سلام سوده جونم چند وقت نبودم چقدر شیرین زبونیییییییییییییی ماشالله به امیر مهدی گل
مامان سوده
پاسخ
سلام ریحانه گلم...
مامان ناهید
15 مرداد 93 14:50
سلام سوده جون خوبی؟ خسته نباشید فدات بشم به گفته امیر مهدی همش کار کردن........... اخ که دل منم برات سوخت عزیزکم چقدر بچه ها عاطفی هستن وچقدر دوست دارن مرتب بغل بشن
مامان سوده
پاسخ
سلام نازنینم...دل منم خیلی براش میسوزه
مامان ناهید
15 مرداد 93 15:02
سوده جون محمد رضا دوباره اسهالش تجدید شده ولی معذرت می خوام پی پیش زیاد شل نیست شاید به خاطر عرق آترج باشه پاهاش هم سوخته دیدم نوشتی پای محمد طاهای نازم هم سوخته بمیرم الهی.........ببین من هرپماد وداروی دکتر را امتهان کردم به پاهاش نساخته خوبش نمی کنه تنها یه مایع آبی که شبیه پرمنگنات هست میزنم به پاهاش که هم خنک هست وزخمشو خشک می کنه من به شکل پودر از عطاری گرفتم تو آب جوشیده کردم وتو شیشه در موقع تعویض پوشاک می زنم به پاش..... در کنار اون پوست بلوط را هم تو آب جوشاندم تا اینکه خیلی غلیظ شده از صافی ردش کردم تو شیشه نگهداری می کنم می زنم به زخمهاش زخمش را خشک می کنه خیلی خوب شده اگر هم زخم نشده فقط قرمز ومتورم هست می تونی روغن جامد یا زیتون بزنی البته می دونم شما خودتون استاد هستید همه چیز می دونید شاید شما راهکاری بهتر بلد باشید ترنج هم خوبه نمی دونم شما چی بهش میگید یه پورد نارنجی رنگ هست که تو عطاریها گیر میاد اگه مرتب یاهاش خیس نشه با این داروی گیاهی زود جواب میده
مامان سوده
پاسخ
الهی بمیرم عزیزم...میام وبت
خاله فرزانه
15 مرداد 93 18:58
الهیییییییییییییییییییی اشک تو چشام جمع شد .... امیر مهدی تو چقدر فهمیده ای خاله جون سوده جون تو دیگه غصه ای نداری تا امیر مهدی رو داری
مامان سوده
پاسخ
ببخشید ناراحتت کردم عزیزم
مامان ارمیا
16 مرداد 93 10:08
سوده جونی سلاممممممممممممممم اخی چند بار اومدم باکس نظراتت برام باز نمی شد اما الان موفق شدم سوده جون تورو خدا واسه زبون این قند عسلی اسفند دود کن ماشالا چه شیرین زبونه قربونش برمممممممممم چقدر خوبه که هر دوشون پسرن حتما دو تا رفیق خوبم میشن.... پستای عقب افتاده رو هم خوندم گلم منم مث تو از ادای صحیح کلماتش دلم میگیره اما خب یادم مافته که داره اقا میشه الهی بمیرم برای دل نازکش بچمون دلش بغل مامانیشو میخواددددددددددددددددددد خوب زودتر خوب شو دیگه راستی سوده جون وزن و قد امیر مهدی رو میگی؟ اخه تقریبا هم سن ارمیاست..... راستی تو کلاسی چیزی هم بچه رو می فرستی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم من تو خونه مرتب باهاش زبان انگلیسی و یک سری چیزهای دیگه کار میکنم فعلا زوده چند بار میخواستم بذارمش کلاس زبان و قران اما همه گفتن الان زوده و دلزده میشه این بود خودم باهاش تمرین میکنم اما درباره وزنش هیــــــــــــــــچی نگو دلم خونه امیر متاسفانه خیلی خیلی بد غذا میخوره فقط دو وعده در روز به زور و مشقت و 15 کیلو بیشتر نیست وزنش .که خیلی کمه.
مامان و بابا
16 مرداد 93 13:31
سلام عزیزم ممنون بابت راهنمایی که کردی خدا گل پسرای نازتو حفظ کنه از طرف من یه عالمه
مامان سوده
پاسخ
سلام گلم.......
مهسا خانوم
3 آذر 93 17:49
سلام خاله جون من مهسام همونی که توی وبه خاله ناهید یک کادو برای تولد دادم وشما گفته بودین میشه به منم یاد بدین راستش خیلی خیلی اتفاقی کامنتتون رو دیدم وگفتم بهتون یادبدم من اصلا فتوشاپ نکردم اخه نرم افزارشو ندارم من از بس با نت ور میرم که کلی چیز یاد گرفتم مثلا قالب سازی الان قالب سازی رو بلد شدم خوب بریم سراغه طرز درست کردن اون کارته شما یک عکسی رو برای خودتون دانلود کنین یعنی مثلا از یک عکسی خوشتون اومده صفحه تون رو کوچیک تر کنین وبا موس برین اون عکسو بکشین روی صفحه ی دسکتاپ (((نکته:فقط با اینترنت موزیلا فایرفاکس))) بعد روی عکس کلیک کنین وصفحه ی عکس باز میشه حالا به اون ستون های بالا نگاه کنین نوشته open روش کلیک کنین چند تا گزینه میاره یکیشون نوشته:paint حالا روی اون کلیک کنین به طور خودکار عکستون میره توی صفحه ی نقاشی اون جا میتونین توسط حرفی به اسمA که توی نوار بالا هست روی عکس بنویسین و از یک قسمتی که شکلک داره استفاده کنین مثلا شکلک های قلب و ستاره و... . به همین سادگی به همین خوشمزگی
مهسا خانوم
3 آذر 93 17:49
راستی اینم ادرسه وبم اگه سوالی پیش اومد
مامان سوده
پاسخ
مرسی گلم
مهسا خانوم
4 آذر 93 13:28
سلام خاله جون خواهش میکنم وظیفه بود بله وقتی تغییرات رو روش انجام دادم رفتم سرچ کردم اپلود عکس بعدشم عکسم رو اپلود کردمو ادرسو جای ادرسه وبم گذاشتم
مامان سوده
پاسخ
سلام خیییییییییییییلی ممنون گلم
مامان و مهزیار
5 آذر 93 9:16
سلام عزیزم خوبی ؟ گل پسرا خوب هستند انشاا... خانمی من رمز ندارم اگه ممکن برام بفرست تا بیام و مطالب زیبای شما از پسرا بخونم.
مامان سوده
پاسخ
سلام گلم چشم