شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی و امیر حسین

1392/7/22 19:48
نویسنده : مامان سوده
553 بازدید
اشتراک گذاری

 

و اینک امیر مهدی با امیر حسین کوچولو که دیگه داره مرد میشه(پسر پسر خاله بابا محمد!)در رستوران مکث!

 

 

فدای این نگاههای پر محبتتون بشم من...

 

 

دوستی تون برقرار و محکم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آروین (مریم)
23 مهر 92 7:56
فدا و قربون دو تا دوست خوشگل و مهربون و بامزه


خدا نکنه عزیزم.
مامان مهسا
29 مهر 92 17:09
سلام امروز خیلی کارم کم بود اومدم یه سری بزنم سری برم امروز چند تایی جلسه دارم عکسای امیر مهدی جون رو دیدم خوشم اومد ممنون بابت عکسا ما خیلی شما رو دوست داریم اگه یه روز دیگه خونه بودم حتما میام پس منتظر من باشید زودی می یام بای


سلام عزیزم خبری ازتون نیست کجایین شما؟موفق باشین