شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم11

1392/5/4 17:25
نویسنده : مامان سوده
222 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی علاقه خاصی به شکلاتهای با پوست زرد داره!!!امروز صبح یکیشونو باز کرد و خورد...

امیر مهدی:مامان!شکلات زرد خوردم!انقدر خوشمزه بود!!!!(انقدرش کشته منو!!!!)قهقهه

مامان:قهقهه

امروز داشتم اشپزخونه رو میشستم امیر مهدی زود دمپایی پوشید امد و امد پیشم همش می امد هر جا رو میشستم همونجا میپرید این ور و اون ور!منم که حریفش نیستم و اما...

امیر مهدی:مامان!تو دست و پای منی!!!!اه!تعجبمتفکر

مامان:تعجبقهقهه

قربون اون سر و زبونت برممممممم!!!!ماشاالله !سریعا پیشدستی میکنه میگه من تو دست و پای اونم!!!!

تلفن زنگ زد و دوستم بود با هم صحبت کردیم وقتی خداحافظی کردم ...

امیر مهدی:مامان!کی بود؟با کی حرف زدی؟سوال

مامان:دوستم بود پریسا .تعجب

ای خدا !ماشاالله به گل پسرم حواست به همه چی و همه جا هست عزیزم.

امیر مهدی تازگیها میره ژل مو برمیداره میزنه به سرش!!!

مامان:امیر مهدی جان!چی به موهات زدی پسرم؟

امیر مهدی:ژله!!!مژه

مامان:ژله نیست پسرم !ژل مو باید بگی!قهقهه

امیر مهدی:نهههههههههه!ژله نیست!خمیر دندانه!!!(چون قوطیش شبیه خمیر دندانه!!!!)قهقهه

توضیح راجع به شکلاتهای پوست زرد!این شکلاتها رو اولین بار تو خونه عزیز جونش (مامان من)خورد و از اونجایی که خاله شقایق و عزیز جون علاقه بیش از اندازه به گل پسر دارند مرتب براش میخرند اما ماجرای خریدنشون جالبه!

خاله شقایق میگفت یک روز رفتم شیرینی فروشی  پاکت گرفت تا شکلات بخرم و پشتمو کردم به اقای شیرینی فروشه و تند تند این شکلات زردها رو جمع کردم و ریختم تو پاکت تا جاییکه یک دونه هم شکلات زرد نموند !با خودم گفتم اگه ببینه من دارم فقط پوست زردها رو برمیدارم چه فکری راجع به من میکنه؟ابروم میره!!!!خجالت

خاله شقایق:عشق گل پسر ما رو به چه کارهایی که وادار نمیکنه!!!!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
4 مرداد 92 16:34
وروجک شکلات زردی خیلی بلا شدی مامان سوده هم خیلی فعال شده تند تند آپ میکنه انرژی بچه به مادر منتقل شده












محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:50
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم
امیر مهدی و عمی
6 مرداد 92 14:46
ای جونم
پس تو هم رنگ مورد علاقت معلوم شد
امیر ما هم فقط سبز میخوره هرچی که سبز باشه مال اونه
پس خاله شقایق هم دسته کمی از ما نداره
باریکلا خاله جونی مهربون ما هم از این کارها وحشتناک کردیم
دوستون داریم.

فداش بشم قربون رنگ مورد علاقه اش سید شما چه رنگ قشنگی رو هم دوست داره خد ا حفظش کنه انشاالله

امیر مهدی و عمی
6 مرداد 92 14:47
خاله جون از این به بعد هر جا شکلات زرد دیدم به جات می خورم


نوش جانتونننننننننننننن
امیرحسین
7 مرداد 92 17:06
سلام من امیر قلقلکی روز قدر رو به شما مادر عزیز امیر مهدی جون تسلیت میگم