شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم9

1392/5/1 17:26
نویسنده : مامان سوده
735 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی:مامان کلاه بن تن کو؟

مامان:نمیدونم پسرم تو کمدت بود برو پیداش کن !

امیر مهدی:تو اتاقه فکر کنم!!!!!!!!!!!!(فکر کنمو داشتین!!!!!)قهقهه

امیر مهدی:مامان برو اون ور تر جا تنگه!!!!!!تعجبخنده

تکیه کلام جدید امیر مهدی:ترو خدا!!!!مامان ترو خدا!!!!فرشته

دیشب شبکار بودم امروز فوق العاده سرم درد میکرد امیر مهدی دلش برام سوخت و ناهارشو خورد!!!!

امیر مهدی:مامان سرت درد میکنه؟

مامان :اره پسرم!

و امیر مهدی مرتب موهای مامانو ناز میکنه!!!بغل

فدای قلب مهربونت بشم من عزیزم....

امیر مهدی خطاب به بابا:بابا !مامان گاناه(گناه)!!!داره سرش درد میکنه!اذیتش نکنیها!!!قلب

میمیرم برات گل پسرم مهربونمممممممممم.....قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای یسری جان
1 مرداد 92 3:56
با سلام و احترام
بایستی اعتراف کنم یکی از روزمره گی های من سر زدن به وب امیر مهدی عزیزم است و خواه ناخواه به دنبال یک چیز جدید می گردم که از حق نگذریم این وبلاگ به همت شما جایگاه ویژه ای برایم داشته و دارد .
به شخصه این نوع نگارش را بسیار دوست دارم و خاطرم است روزی را که همسرم صدایم می کرد و من لبخند زنان محو وب امیر مهدی گلم شده بودم و صدای او را نمی شنیدم
تمام اینها هنر یک نویسنده است که مخاطبش را در جای خود بنشاند.
مع الوصف ضمن آرزوی توفیق برای خانواده سه نفریتان بایستی اعتراف کنم عاشق کارهای پسر گلم شده ام و دیالوگ های بامزه او با شما و همچنین گفتگوهایش با دیگران را دوست دارم .
برای امیر مهدی عزیز و دوست داشتنی ام


سلام و خسته نباشید خدمت پدر بزرگوار و مهربان یسری گلم علاوه بر قلم زیبایتان قلب پاک و مهربانی دارید که من را بیش از بیش شرمنده ساختید نوشته های من در مقابل نگارش زیبای شما قطره ای در برابر اقیانوس است بنابراین من را شرمنده نفرمایید.
امیرمهدی و عمی
3 مرداد 92 1:35
پسر دالیم کس ندالهاول و آخر فقط مامان سوده


فدای عمه های گل بشم من