شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم5

1392/4/23 0:00
نویسنده : مامان سوده
267 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی:مامان بیا موهاتو خوشگل کنم!!!بغل

مامان:باشه پسرم!

و مامان بیچاره نشسته و خبر نداره امیر با یک قیچی  توی ست لوازم خودش موهای مامانو کوتاه کرد!!!!!!!!!!!!!گریه

امیر مهدی:من شیفتم دیرم شده!!!!

این جمله بالا ورد زبان امیر مهدیه(از مامان یاد گرفته!)خجالت

امیر مهدی وقتی من دیشب شب کار بودم خونه مامان بابایی بود و باباش هم برای کاری رفته بود شهرستان و همون دیشب قرار بود برگرده ساعت 9 هر چی به بابایی زنگ زدم جواب نداد زنگ زدم خونه مامان بابایی ببینم رسیده یا نه صدای پسرونه ای پشت تلفن الو گفت من فکر کردم امیر محمد پسر عمه امیر مهدیه که 2 ماه ازش کوچکتره و همیشه عادت داره تلفن هارو جواب میده صداشم یک کمی کلف تر از امیر مهدیه برا همین گفتم امیر محمد جان دایی محمد اونجاست؟جواب نداد منم قطع کردم دوباره بگیرم مشغول بود گوشی داداش محمدو گرفتم دیدم داره میخنده گفت :سوده امیر مهدی تو رو شناخت تو اونو نشناختی؟؟؟؟

واییییییییییی این صدای امیر مهدی بود؟؟؟؟چقدر بزرگ شدی مامانی من نشناختمت!!!خجالت

بعدش حسین گفت :سوده راستی شلاقق کیه؟مرتب میگه بریم شلاقق!!!!

مردم از خنده....گفتم:شلاقق یعنی شقایق!!!خاله شو میگه!!!!قهقهه

امیر مهدی یک بار تن ماهی خورد استفراغ کرد از اون روز به بعد هر وقت ماهی داریم میگه:

امیر مهدی:مامان!ماهی نده اسفاخ(استفراغ) میکنم!!!باشه؟ابرو

عاشقتم ماه اسمونم !!!!!!!!خوب شد حالا یک کم از موهام کوتاه شد!!چشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله آویسا
23 تیر 92 20:27
سلام چه پسر نازی خدا نگهش داره. اگر مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن اگر خواستین به نی نی شکمو ما با کد 527 به شماره 20008080200 رای بدین تا با کمک شما برنده بشه. مرسی


عزیزم با کمال میل لینکتون میکنم من قبلا رای دادم گلم شرمنده
علامه کوچولو
23 تیر 92 21:07
سلام سوده جان!
حالا راستشو بگو کچل شدی یانه؟
قربووووووووووووون شیرین زبونیهاش
یه سوتی بدم:
میخاستم بنویسم سوده خانوم این عمو حسین همونی نیست که نوشتی قراره یه ماه بره ماموریت ...پس چطوری هنوز خونه مامانشه!!!بعد یادم اومد صبح داشتم آرشیوت رو میخوندم این قضیه مال چند ماه پیشه


سلام خانمی چه عجب یادی از ما کردی گلم خوبی نماز روزه تون قبول التماس دعا.شما رو با و بدون سوتی دوست دارم یک عالمه.
مامان آروین
23 تیر 92 22:38
ماشالا گل پسر مردی شده برا خودش
قربونت برم پسر شیطون و شیزین زبون
مامانی حالا چه مدلی موهاتو کوتاه کرده


عزیزم اوامر شما اجرا شد حالا نظرت چیه؟
یک تکه از موهامو قیچی کرده!!!!
ساغر
24 تیر 92 0:03
واایییییییییی منم همین دیشب دختر خالم افتاد به من بدبخت و کلاااااااا تموم دستام شده پر از زخم توی این عروسی و اینا
امیر مهدی چند سالشه هست حالا؟؟


با اجازه 3 ساله است و خیلی هم شیطون!!!!
مامان ايلين
24 تیر 92 11:20
الهي امير مهدي شيطون ما شا لله مرد شدي اي كاش ايلين منم مثل تو حرف مي زد


انشاالله

امیر مهدی و عمی
24 تیر 92 14:44
سلام ای جونم شیرین زبون نازنین
وای خدای من مامانی موهاتو خیلی کوتاه کرد؟
پسر نازنین دیگه برا خودش مردی شده ها
نازنین ماهی بخور خیلی خوبه شاید همون یکبار اون اتفاق بد افتاده
دوست دارم عزیزم




مامان رهام
25 تیر 92 12:46
عزیزم چشم بهم بزنیم مرد شدن این فسقلیا